Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 5. juli 2021

Var der en uke med telt,2 V og 2 B i alder 8-10 år. Ingenting å klage på,alle storkoste seg. Mye aktivitet for ungene, sanitæranlegg var prikkfritt. Denne plass står ikke tilbake for noen av dei 5 stjerners camping vi har vært på i Sverige og Danmark. Skulle nok kun ønske at den lille butikken i resepsjonen solgte litt mer typ ferske bakevarer,mat osv. Den var stort sett fylt med snop og leker. Men bagatell i det hele

Takk, N4937HDrogers
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted. Flott gjennomført. Her får du følelsen av luksus. Flotte omgivelser. Flott restaurant. Ryddig og pent. Hotellstandard på toalett og dusj. Turterreng og masse aktiviteter for barn.
Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, FrankL1510
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Tre voksene og tre barn lå med campingvogn i et døgn på Hallingdal feriepark. Ungene stor koste seg på lekeplassen, lekelandet og klatreparken. Sanitæranlegget var stort, fint og rent. Et stort pluss var badet for barn. Maten på resturanten var god. Bestilling og betaling var enkelt med vipps.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Trine1981
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Supergod burger!! Desse hadde god kunnskap om glutenfri mat. I tillegg var det super hyggelig personale og maten kom fort! Liten ulempe var at vi måtte sitte ute og det var litt kaldt og stusslig når solen forsvant.

1  Takk, marteutengluten
Anmeldt 19. juli 2020

Dette er mye mer enn en campingplass. Her er det massevis av opplevelser for store og små. Lever således opp til feriepark-navnet. Vi var her i begynnelsen av juli 2020 med middels bra vær. Skulle gjerne vært her på dager med sol og 20 grader. Tror det ville vært en enda bedre opplevelse. Mingolf, klatrepark og massasje ble testet ut. Alt med positive erfaringer. Restauranten hadde god mat. Litt dårlig frokosttilbud. Dette kunne med fordel vært bedre. Gode sanitæranlegg og fint kjøkken.

Vi prøvde glampingtelt. Det var en blandet fornøyelse. Varmeapparatet holdt ikke til å lage komfortabel varme, noe som trakk opplevelsen ned. Det burde også vært flere stikkontakter. Internett fungerte delvis bra.

Totalt sett en god feriepark, men for å få full score, må det gjøres noen grep.

For de som besøker, vil jeg anbefale et stopp på Tid Kafe og Landhandel i Ål. Der har de veldig god mat og kaffe!

1  Takk, 348alft