Expedia.comUSD 234
Orbitz.comUSD 234
Agoda.comUSD 234
Snaptravel
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette er stedet å reise med barn! Nydelig campingplass, egne «tomter» med rosehekk til campingvogn/bil/telt. Skinnende rene toaletter og dusjer, alle i egne rom. Nydelig kjøkken, også det skinnende rent. Hyggelig betjening.
Noe stiv pris, men absolutt innenfor når man tenker på alle fasiliteter, og at innendørs lekeland er inkludert for alle barn. Masse lekeapparater ute, bondegård å besøke på plassen, sykkelbane, badebrygge, og badeplass i nærheten (kunne vært bedre skiltet dit). Gratis fiske for barna i elven ved plassen. Mulig å leie minigolf, samt å klatre i Høyt Og Lavt park på området. I det hele tatt et eldorado for barn- og voksne. Rolig på dagen tross myyyye barn, og helt stille på natten.

Takk, 44cecilier
Anmeldt 5. juli 2021

Var der en uke med telt,2 V og 2 B i alder 8-10 år. Ingenting å klage på,alle storkoste seg. Mye aktivitet for ungene, sanitæranlegg var prikkfritt. Denne plass står ikke tilbake for noen av dei 5 stjerners camping vi har vært på i Sverige og Danmark. Skulle nok kun ønske at den lille butikken i resepsjonen solgte litt mer typ ferske bakevarer,mat osv. Den var stort sett fylt med snop og leker. Men bagatell i det hele

Takk, N4937HDrogers
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted. Flott gjennomført. Her får du følelsen av luksus. Flotte omgivelser. Flott restaurant. Ryddig og pent. Hotellstandard på toalett og dusj. Turterreng og masse aktiviteter for barn.
Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, FrankL1510
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Tre voksene og tre barn lå med campingvogn i et døgn på Hallingdal feriepark. Ungene stor koste seg på lekeplassen, lekelandet og klatreparken. Sanitæranlegget var stort, fint og rent. Et stort pluss var badet for barn. Maten på resturanten var god. Bestilling og betaling var enkelt med vipps.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Trine1981
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Supergod burger!! Desse hadde god kunnskap om glutenfri mat. I tillegg var det super hyggelig personale og maten kom fort! Liten ulempe var at vi måtte sitte ute og det var litt kaldt og stusslig når solen forsvant.

1  Takk, marteutengluten