Orbitz.comUSD 218
Agoda.comUSD 230
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeflott camping med store, flotte plasser! Ungane har aldri vært ute å leika og styrt og fått så mange venna på en campingplass før, dei hadde masse å holde på med. Trivelig restaurant og betjening. Ukesaktivitetane var veldig gøy.

Eineste bittelite minus syns eg, er at det burde vært bygd et sanitæranlegg til i det bygget leikeland er. Anlegget som er på campingen er nytt og flott, men det er så masse folk på plassen som bruker det at det føltes urent. Evt øke vaskefrekvensen, kanskje det kan hjelpe.

Takk, Linda S
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

For et fantastisk sted for ungene! Denne plassen har alt, masse aktiviteter, romslige plasser, prikkfritt sanitæranlegg og god service ! Det er ganske mye lyder frem til midnatt, da ungene løper å skriker hele kvelden men til gjengjeld helt stille på natta. Vi har vært storfornøyde med besøket her. Et par ting de kan bli bedre på men bagateller.
- bedre nettside, spesielt mtp at man kan bestille massasje ( noe som må gjøres noen dager i forveien )
- vi bestilte på samme bestilling 2 vogner. Men havnet en på øverste linja og den andre helt nederst.
- babymat i kiosken og litt frokost varer som juice etc.
- informasjon om at man kan bestille ferske rundstykker i kiosken til påfølgende dag.

Litt av nedturen avreise dag er at utsjekk er kl 11. Og de fleste aktivitetene åpner ikke før 1030.

Men vi kommer igjen

Takk, 340madelenj
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette er stedet å reise med barn! Nydelig campingplass, egne «tomter» med rosehekk til campingvogn/bil/telt. Skinnende rene toaletter og dusjer, alle i egne rom. Nydelig kjøkken, også det skinnende rent. Hyggelig betjening.
Noe stiv pris, men absolutt innenfor når man tenker på alle fasiliteter, og at innendørs lekeland er inkludert for alle barn. Masse lekeapparater ute, bondegård å besøke på plassen, sykkelbane, badebrygge, og badeplass i nærheten (kunne vært bedre skiltet dit). Gratis fiske for barna i elven ved plassen. Mulig å leie minigolf, samt å klatre i Høyt Og Lavt park på området. I det hele tatt et eldorado for barn- og voksne. Rolig på dagen tross myyyye barn, og helt stille på natten.

Takk, 44cecilier
Anmeldt 5. juli 2021

Var der en uke med telt,2 V og 2 B i alder 8-10 år. Ingenting å klage på,alle storkoste seg. Mye aktivitet for ungene, sanitæranlegg var prikkfritt. Denne plass står ikke tilbake for noen av dei 5 stjerners camping vi har vært på i Sverige og Danmark. Skulle nok kun ønske at den lille butikken i resepsjonen solgte litt mer typ ferske bakevarer,mat osv. Den var stort sett fylt med snop og leker. Men bagatell i det hele

Takk, N4937HDrogers
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted. Flott gjennomført. Her får du følelsen av luksus. Flotte omgivelser. Flott restaurant. Ryddig og pent. Hotellstandard på toalett og dusj. Turterreng og masse aktiviteter for barn.
Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020