“Elgburger!! 😃👍”

Bergtatt Bistro
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Ål
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Så absolutt godkjent, men litt tamt med tilbehør. Skulle vært noe trøffelmajo, bbq saus eller en lokal tyttebærrømme/dipp. Men helt klart ett bra alternativ til mye annet!

Takk, kentidar

Anmeldt 1. august 2018

Veldig fin resturnt men kunne hatt litt kafe mat og. Men ellers var det fint og vere der. god service

Takk, Johannes E
Agnete B, Leder  på Bergtatt Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hei Johannes! Tusen takk for forslaget - det settes pris på! Vi har litt croissanter, bakverk og kaker. Men kan helt sikkert supplere mer. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Fine lokaler, men dessverre ikke så mye mer positivt å dele... Det manglet flere av rettene på menyen, selv når menyen i utgangspunktet kun består av yderst få retter. Lang ventetid, større forskjeller i størrelse på serveringene, mangelfull meny, seigt kjøtt, DYRT!!, ingen seler på barnestoler..osv. Og hvorfor godtas det at hunder taes inn i spiseområdet, samt røyking ved bordene?? Her går vi ikke flere ganger!

3  Takk, Veronica T
AgneteBS, Markedssjef på Bergtatt Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei Veronica!
Dette er selvfølgelig ikke greit, så dette må vi bare beklage. Vi hadde noen utfordringer i sommer med til tider svært stort trykk. Det er selvfølgelig ingen unnskyldning for dette. Men vi opplever at dette ikke er standarden for det vi normalt sett leverer. Men du har nok vært svært uheldig denne anledningen - og det er bare å beklage. Hverken røyking eller hunder er tillatt i restauranten vår selvfølgelig. Vi håper allikevel at du kommer tilbake ved en senere anledning, så vi kan få bevise at vi står for et bra restaurant produkt på lik linje med resten av kvaliteten i Hallingdal Feriepark.

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Manglet råvarer til retter på meny. Tilbyr da simple pølser uten reduksjon av pris. Lite info på meny. Trodde røykeloven gjaldt på norske spisesteder, tydeligvis ikke her

Takk, Cosmopolitan383319

Hei Kjell-Are! Vi hadde noen utfordringer i sommer med til tider svært stort trykk, så det må vi bare beklage. Det er selvfølgelig ingen unnskyldning for dette. Men vi opplever at dette ikke er standarden for det vi normalt sett leverer. Men du har nok vært svært uheldig denne anledningen - og det er bare å beklage. Røyking er selvfølgelig ikke tillatt i restauranten vår. Vi håper allikevel at du kommer tilbake ved en senere anledning, så vi kan få bevise at vi står for et bra restaurant produkt på lik linje med resten av kvaliteten i Hallingdal Feriepark.

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Stive priser og lang leveringstid på maten trekker ned. De var tomme for flere av rettene på menyen kl 19, noe som burde vært bedre planlagt i fellesferien. Men maten var god når den kom og personalet høflig, serviceinnstilt og imøtekommende.

Takk, ninas743

Hei Nina! Vi hadde noen utfordringer i sommer med til tider svært stort trykk, så det må vi bare beklage. Det er selvfølgelig ingen unnskyldning for dette, selv i høysesong. Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, så vi kan få bevise det vi står for.

Reisende som så på Bergtatt Bistro, så også på

Har du vært i Bergtatt Bistro? Del dine erfaringer!