“God mat”

Bergtatt Bistro
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Ål
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 19. juli 2020

Vi spiste middag her da vi bodde på Hallingdal Feriepark. Maten var god og servicen var god. Prisene helt greie. Absolutt et sted å spise hvis man stopper i Ål.

1  Takk, 348alft

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Spiste der 2 ganger. Variert meny da vi var der. Mye mat til overkommelige priser.

Men en ting ønsker vi at restauranter skal gjøre noe mee, også Bergtatt, barnemeny med pølse og chips... barn spiser jo vanlig mat! Hva med barneporsjoner av ordinær meny? Og 95,- for en pølse og litt chips til barn.....skjerp dere!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 652_ysteini
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte pizza med Serrano-skinke. Da jeg endelig fikk maten etter 40 minutter (og restauranten var nesten tom for gjester), var pizzaen lunket. Det var så mye ost på den at det nesten var umulig å få stykkene fra hverandre. I tillegg var pizzaen toppet med alt for mye skinke og enorme mengder med halv-vissen ruccula. Det er helt klart den verste pizzaen jeg noensinne har spist, overhodet ikke verdt 190 kr!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, DayTrip325870
AgneteBS, Manager på Bergtatt Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Hei! Det er bare å beklage at du har hatt en så dårlig opplevelse med pizzaen hos oss. Vi har testet ut litt ulike pizzaer for å finne den som passer oss, og kommer mest sannsynlig til å gå tilbake til den italienske typen nå i høst som vi fikk veldig mye gode tilbakemeldinger på her på forsommeren. Vi får mye bra respons på menyen vår ellers, så håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Ta gjerne kontakt på post@feriepark.no om det er noe.

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Så absolutt godkjent, men litt tamt med tilbehør. Skulle vært noe trøffelmajo, bbq saus eller en lokal tyttebærrømme/dipp. Men helt klart ett bra alternativ til mye annet!

Takk, kentidar
Anmeldt 1. august 2018

Veldig fin resturnt men kunne hatt litt kafe mat og. Men ellers var det fint og vere der. god service

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Johannes E
Agnete B, Leder  på Bergtatt Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hei Johannes! Tusen takk for forslaget - det settes pris på! Vi har litt croissanter, bakverk og kaker. Men kan helt sikkert supplere mer. Hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Bergtatt Bistro, så også på

Har du vært i Bergtatt Bistro? Del dine erfaringer!