“Fint område”

Bergtatt Bistro
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Ål
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Grei burger, men litt piffipreg på kjøttet. grei nachos, men litt lite kjøtt og litt mye chips. Rask og hyggelig betjening. Fint område rundt for barn og voksne.

Takk, Kortreist

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra burger. Terningkast 5, men pga resten av maten så måtte det bli en svak 3er.
Begrunnelsen er: «den mest smakløse» bolognesen jeg noen gang har smakt. De må ha fylt i vann i kjøttet eller noe. Nuggets var dårlig. Pizza var med ren tomatsaus fra butikk «påstand» 1 av fire retter var gode nok i forhold til en høy pris, er ikke bra nok. Stedet er bra ellers, hyggelig servering.

Takk, Paal G
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig servitør ++
Bestilling via QR kode som er helt ok.
Utebord i godt vær.
Bestilt Bergtatt Burger som kom etter 15,min++
Ikke helt Bistro Burger etter min smak ,litt for gjennomstekt og ligner mer på en kafé Burger.

Takk, janhenningw
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Helt nydelig lutefisk, servert med det rette tilbehøret. Koselige lokaler, og flinke serviceinnstilt servitører. Kjøkkenet har høstet gode kritikker fra flere hold, og det skjønner vi når vi får maten. Skal du spise lutefisk i år så er dette stedet å gå.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Fjolls-til-Fjells
Anmeldt 19. juli 2020

Vi spiste middag her da vi bodde på Hallingdal Feriepark. Maten var god og servicen var god. Prisene helt greie. Absolutt et sted å spise hvis man stopper i Ål.

1  Takk, 348alft

Reisende som så på Bergtatt Bistro, så også på

Har du vært i Bergtatt Bistro? Del dine erfaringer!