“DYRT!”

Har du et bilde?
Legg det til.
Noresund Kro Gerd Eichoefer
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte tre vinerpølser, etter som Circle K i Noresund er stengt. Pølsene kostet 20kr hver som er helt ok, men vi måtte også betale 28kr for tre lomper? altså 29,33kr per pølse.... sykt dyrt mener jeg. Pløsene var i tillegg gamle og smakte som at de har hvert varmet opp flere ganget. Vi kjøpte også en rekesmørbrød, ikke særlig imponert av verken støtelsen eller mengden reker fra lake. Det eneste store var salat bladet på skiva og prisen på 99kr.
Vi la til en vaffel, to mineralvann, og en pomfritt og ente på en prislapp av 380kr

Dette er ikke et luksus sted!
Men pisene er i luksus klasse!

Takk, mrbtcnor

Anmeldt 14. desember 2012

Vi stopper ofte her på fredag på vei til hytta sammen med familien som har tre barn. Her er det hjemmelaget mat av høy kvalitet. Prisene er noe stive, men det er gode porsjoner. Betjeningen er hyggelig.

1  Takk, TrondT600
Anmeldt 21. september 2012

Kom på en fredagskveld for en matbit på vei opp til hytta med to små barn. Skulle ha to rømmegrøt og to salater. Etter en drøy halvtime hadde vi fremdeles ikke fått mat og etter spurte derfor maten. Fikk beskjed om at den ikke var helt klar enda. Etter ytterligere 10 minutters venting bestemte vi oss for å gå til kassen og få pengene tilbake. Da var fremdeles ikke Maren ferdig. Ikke var det spesielt fult der heller. Kan ikke anbefale dette stedet til noen andre

1  Takk, Mattester
Anmeldt 21. juli 2012 via mobile enheter

I Noresund ligger Noresund kro med ett bredt utvalg av mat og rask service gjør dette til ett greit stoppested på reisen.

Fastfood og orientalsk meny byr på mat for en hver smak.

Ferske grønnsaker og mat som smaker.
Prisene er overkommelige og beliggenheten er bra med gode parkerings muligheter.

• Atmosfære
Takk, SDahler