2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 329
eDreamsUSD 264
ZenHotels.comUSD 332
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Har nå vært 2 ganger på Norefjell ski og spa, og siste gang ble jeg bitte liten skuffet.
Rom var jo helt fantastisk, med gode senger, rent, komplett utstyrt, litt nedslitt bad og god utsikt.
Spa sin avdeling begynner å bli sliten etter flere års intensiv bruk, det forundrer meg ikke. Jeg er bare skuffet at hotellet ikke tar tak i ødelagte fliser og manglende lys og rist. Men å se solen forsvinne bak Gaustatoppen mens du ligger i svømmebasseng, og dagen etter å ha Spa avdeling for deg selv og sitte i en boblebad med de første snøfall rundt deg er jo helt magisk!

Omgivelse har mange turmuligheter både til fots og på sykkel. På stier inne på fjellet finnes dessverre også spor av mye bruk. Men det er ikke noe hotellet kan gjøre med.

Maten er godt, personalet hyggelig og serviceinnstilt.

1  Takk, JiskaV17
NorefjellManagement, Leder  på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei.

Takk for din tilbakemelding.
Vi er glad for å høre at maten, spa og sengen var tilfredstillende.

Vi jobber kontinuerlig med vedlikehold, og setter pris på deres tilbakemelding.

Håper dere ønsker å komme tilbake og nyte Norefjell i fremtiden.

Anmeldt 24. oktober 2018

Et flott hotell som ligger i et område med fantastiske turmuligheter. Personalet var helt fantastisk og utførte en meget bra service. Lenge siden jeg har opplevd noen så positive og blide. Men det var MYE annet som kunne gjort opplevelsen til topp notch. Rommene var veldig støvete og det hjelp lite med "ekstra" støvtørking. Dette er ikke bra - frisk fjelluft og håpløst klima på rommene. SPA anlegget var veldig bra, rent og fint område, men farlig glatte gulv - her var det mange som var nede på knærne. Får håpe det ikke må en ulykke til før det gjøres noe. Et høyfjellshotell uten ordentlig lunsjservering? - ikke alle som er på heldagstur og skal du lage matpakke må du betale ekstra for det. Det var også mangel på det meste i baren - ikke at man er kravstor, men nesten uansett hva man spurte etter så var det "det kan vi dessverre ikke lage" - ble nesten en vits blant bar gjestene hele helgen. Her er det en del småting som burde ordnes slik at de lever opp til sitt gode navn og rykte - pr i dag stemmer det absolutt ikke med "norways leading resort". Her bør ledelsen skjerpe seg - de har et fantastisk personale og et flott utgangspunkt i hotellet.

3  Takk, Haggis170
NorefjellManagement, Leder  på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei.

Takk for din tilbakemelding.

Beklager at det var støv på rommet og dårlig klima, vi er igang med å følge opp dette.

Vi har en deilig lobbymeny hver dag fra 12-18, som lunchservering, så det hørtes rart ut at dere ikke fikk tilbudt dette.

Vi jobber for å bli bedre og skal følge opp dette, igjen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Det som var bra var frokosten og turmulighetene.
Det som var dårlig var ikke eksisterende ventilasjon som gjør at rommet var fullt av støv, måtte sove med døren åpen. Resepsjonisten var lite ydmyk og klagen ble ikke håndtert særlig bra! Når det er fullt på hoteller er det lite plass i frokosten og i lobby baren. Måtte vente 1 time for å kunne komme inn til spa avdelingen.

Takk, Camper310364

Hei,

Takk for din tilbakemelding, vi skal sjekke opp på renhold og ventilasjon her.

Vi beklager at dere ikke var hundre prosent med oppholdet deres og skal ta dette videre med aktuelle avdelinger.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Tok inn på Norefjell ski og spa fredag 19 oktober , ble tatt imot på en hyggelig måte i resepsjonen. Standard dobbelt Rommet var romslig og reint , det var dessverre ikke badet. Dette var møkkete og pære ifra spotter hang ned ifra takpunktet.
Vi klaget i resepsjonen da med engang pga møkkete badet . De i resepsjonen ble da sure på oss og beklaget ikke noen ting , men sa det skulle komme noen å vaske badet ved anledning . Dette tok 1/2 time . Vaskepersonalet beklaget seg flere ganger så det var bra.
Vi bestilte buffet begge dager og maten var bra , skal jeg komme med ønske her må det være at det er like stort utvalg av middags retter som dessert muligheter
Fine turmuligheter i området som passer for alle aldersgrupper.

Takk, HenningP8

Hei Henning.

Takk for din anmeldelse.

Vi beklager at det ikke var rent nok på badet, og måten det ble tatt imot på i resepsjonen, det er ikke den standarden vi kjenner til og vanligvis får tilbakemelding på. Dette skal vi ta videre.

Anmeldt 16. oktober 2018

Herlig Spabehandling, men litt stille på Hotellet på hverdager. Stor trekk for at all mat i praksis måtte spises fra restauranten eller resepsjonsområdet, da ikke pizzarestauranten holdt åpent på ukedager. Trekk for manglende rengjøring av rommet en dag. Kunne også hatt personalet tilstedet i Spaavdelingen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, elsei2014

Hei Else.

Takk for din tilbakemelding, vi tar med oss dette videre for å bli bedre i alle ledd.