Orbitz.com
Expedia.comUSD 340
eDreams
ZenHotels.comUSD 342
Anmeldt 4. januar 2019

Hotellet fremstår slitt og litt utdatert. De har også en lang vei å gå på renhold og service fra personalet. Som alle andre hoteller er det forskjeller her også, men jevnt over kunne en høyning av servicen være på sin plass. Frokost og lunsjbuffet er på det jevne, ikke noe fancy og ikke noe mer enn hva man kan forvente av et hotell i denne klassen. Middagene var en skandale, det var under norsk veikrostandard. Smakløst og ihjelkokt mat. Servitørene i restauranten virket heller ikke som de var overvettes interessert i gjestene sine. Da vi var der var også hotellet overfylt av barnefamilier (noe som normalt ikke er noe problem) Men da ungene bruker korridorene som lekeareal og fotballbane blir det litt slitsomt i lengden. Jeg tok ikke noen spabehandling, men var en tur i velværeavdelingen og det var ikke verdt pengene de skulle ha for det. De reklamerer med ski og spa. Ja de har ett spa og en liten bamsebakke ved siden av hotellet. Bort til resten av Norefjellanlegget er det et stykke. Jeg er glad jeg valgte å la være å ta med meg skiene. Jeg håper vi velger ett annet sted for vårt seminar neste gang.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Terje M
NorefjellManagement, Kundansvarig på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Hei,

Det var tråkigt att höre att din vistelse ikke var topp. Jag skall ta dette vidare med våra ledare på hotellet.
Jag hoppas dere väljer oss en gång i framtiden og att vi stå ser till eran vistelse blir minnesvärd!

Ha en fin start på året!

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Fint lokale, stort rom. Feil på rommet ble raskt rettet opp etter beskjed til rengjøringspersonell. Hyggelig betjening. Bra treningsrom og svømmebasseng. Flott natur og fine løyper. Frokosten var ok. Julebuffeten var fantastisk.Veldig hyggelig og oppmerksom servitør.

Takk, Helene C

Hei Helene,

Tusen takk for en en fin feedback du gav oss. Det var veldig hyggeligt att ha dere på hotellet og håper dere kommer tilbake.
Ni er varmt velkommen!

Ha en fortsatt fin start på året!

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet og rommene er veldig flott og alt er innbydende og rent.
Ski in/out og gode bakker!
Men at resepsjonisten ikke kan lage en Gin Tonic før bartenderen kommer på jobb er for svakt.
I tillegg, når nattevakten som kommer på jobb kl 22 ikke kan servere annet enn flaskeøl fordi «han ikke har opplæring i tappetårnet eller å helle sprit», blir det litt for dumt på et såpass fint hotell med en i utgangspunktet flott bar. Uavhengig om det er rett før jul eller ikke.
Å helle 4 cl aquavite i et glass bør ligge i opplæringen til alle som jobber i en bar/resepsjon på et hotell.
Ellers var forreten meget god: Sjøkreps. Elgen var ikke helt i toppen, men absolutt god. Sjokoladedesserten var det tomt for så den ble ikke utprøvd. Hyggelig servitør.

1  Takk, AndreAnkerHansen

Hei Andre,

Tusen takk for du tog deg tiden att ge oss feedback. Jag skjønner att det blir lit feil med framtoningen når resepsjonen ikke kan hjelpe till i baren. Vi er igang med att ordne nye rutiner for dette.

Vi håper dere kommer tilbake og dere ska vete det var hyggeligt att ha dere på besøk!

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Storslagen skiresort med alt hva man trenger og ønsker. Flotte store rom og hytter. Flott spa. Hyggelig afterski. God middag og trivelig service. Ikke nødvendig å reise hver helg til Alpene med dette alternativet et par timer fra Oslo.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Oivind_oivind

Hej Öivind.

Takk for den fina feedbacken, det var hyggeligt att dere likte resorten.

Dere er hjertligt velkommen tillbaka!

Anmeldt 19. desember 2018

Vi har hatt opphold her ved to anledninger. Første gang var for noen år tilbake uten barn. Ved dette oppholdet ble vi sittende å vente i 1,5t før noen ga oss service under middagen. Kompensasjonen fra hotellet var på noen lusen kroner og e-post sendt i ettertid ble aldri besvart/ ignorert.Andre besøk var nå for noen dager siden med barn. Hotellet fremstår som velholdt og fint. Med fine fasiliteter for barn. Denne gangen hadde vi i god tid før oppholdet bestilt spabehandlinger, noe vi hadde sett frem til. Sent på kvelden dagen før behandlingene får vi en telefon fra resepsjonen, om at terapeut er blitt syk og at det ikke er noen som kan ta hennes skift dagen etterpå.Jeg synes det er kritikkverdig at dere som Norges beste spa hotell på 4. året ( som dere skryter av på alle hotellets oppslagstavler) ikke har noe personal i bakhånd. Vi har nå hatt 2 opphold hos dere hvor begge har bydd på problemer. Hotellet et som nevnt fint og ligger bra til med tanke på skibakker, langrennsløyper og reiseveien fra Oslo. Men det frister ikke med flere besøk når det alltid oppstår problemer.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Henrik280384

Hei Henrik,

Jag beklager att dere haft sån besvärlige opplevelse hos oss de to ganger dere kommit hit.
Jag skall ta dette vidare med ledelse og se till att dette ikke skjer igjen!

Vi håper dere snart kommer tilbake inom en snar framtid.