Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
eDreams
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Takk for en fantastisk lang helg på hotell leilighet med flott utsikt mot skibakken. Koste oss i skibakken rett ved siden av for å så slappe av i spaavdelingen med blikk over fjell i solnedgangen. Morgen etter spiste vi deilig frokost med god service. En magisk helg!

Takk, 369vincenth
NorefjellManagement, Kundansvarig på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei,

Takk for du tog deg tiden att ge oss feedback. Dette setter vi stort pris på.
Dere var flotte gjester att ha på hotellet og dere er velkommen tilbake!

Ha en fin dag vidare!

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 20 personer som var samlet på Norefjell Ski&Spa fra torsdag til lørdag i januar 19. Møtelokaler fungerte fint og servicen var bra. Vi hadde generelt et fint opphold men stedet var vel sånn helt på snittet. Var i tvil om jeg skulle sette 4 eller 3 stjerner og endte på 3. Maten var bra med god frokost og OK buffet på kvelden. Pianobaren i resepsjonsområdet var hyggelig og et fint sted å samles. Ellers var en en del av folkene ute å prøvde seg i skibakkene, men det gjorde ikke jeg. Spa avdelingen var det positive tilbakemeldinger på. Helt OK rom, men helt på gjennomsnitt.

Takk, Norw50
NorefjellManagement, Kundansvarig på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Hei,

Takk for du tog deg tiden att ge oss feedback, Vi jobbar med nya rutiner till att hålla standarden på hotellet tipp topp.
Vi hoppas dere snart kommer tillbake og testar oss igjen med firmat.

Ha en fortsatt fin start på det nye året!

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Norefjell Ski og Spa hadde flott arrangement nyttårsaften. Festmiddag med underholdning, både vert og magiker. De holdt begge grei standard gjennom kvelden. Maten var meget god. Mye kø i baren for å kjøpe drikke trekker ned. Flott fyrverkeri også.
Rommet vi fikk fant vi omsider, forklaring fra resepsjonen stemte dessverre ikke første gang. Selve rommet er mørkt, har felles terrasse og knøttlite bad. Så ingen høydare.
I etterkant av oppholdet har vi forsøkt å kontakte resepsjonen da vi glemte noe på rommet. Vi oppnår ikke kontakt hverken på e-post eller telefon.

Så totalt sett, kan jeg ikke anbefale hotellet.

Meeen bakkene

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, mhafnorl

Hei,

Takk for du tog deg tiden att ge oss feedback, vi jobbar konturnerligt för att uppehålle standarden på hotellet.
Vilken mailaddresse har du sendt till? resepsjon@norefjellskiogspa.no eller booking@norefjellskiogspa fungerer også.

ser fram emot ditt mejl!

Anmeldt 4. januar 2019

Hotellet fremstår slitt og litt utdatert. De har også en lang vei å gå på renhold og service fra personalet. Som alle andre hoteller er det forskjeller her også, men jevnt over kunne en høyning av servicen være på sin plass. Frokost og lunsjbuffet er på det jevne, ikke noe fancy og ikke noe mer enn hva man kan forvente av et hotell i denne klassen. Middagene var en skandale, det var under norsk veikrostandard. Smakløst og ihjelkokt mat. Servitørene i restauranten virket heller ikke som de var overvettes interessert i gjestene sine. Da vi var der var også hotellet overfylt av barnefamilier (noe som normalt ikke er noe problem) Men da ungene bruker korridorene som lekeareal og fotballbane blir det litt slitsomt i lengden. Jeg tok ikke noen spabehandling, men var en tur i velværeavdelingen og det var ikke verdt pengene de skulle ha for det. De reklamerer med ski og spa. Ja de har ett spa og en liten bamsebakke ved siden av hotellet. Bort til resten av Norefjellanlegget er det et stykke. Jeg er glad jeg valgte å la være å ta med meg skiene. Jeg håper vi velger ett annet sted for vårt seminar neste gang.

Takk, Terje M

Hei,

Det var tråkigt att höre att din vistelse ikke var topp. Jag skall ta dette vidare med våra ledare på hotellet.
Jag hoppas dere väljer oss en gång i framtiden og att vi stå ser till eran vistelse blir minnesvärd!

Ha en fin start på året!

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Fint lokale, stort rom. Feil på rommet ble raskt rettet opp etter beskjed til rengjøringspersonell. Hyggelig betjening. Bra treningsrom og svømmebasseng. Flott natur og fine løyper. Frokosten var ok. Julebuffeten var fantastisk.Veldig hyggelig og oppmerksom servitør.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Helene C

Hei Helene,

Tusen takk for en en fin feedback du gav oss. Det var veldig hyggeligt att ha dere på hotellet og håper dere kommer tilbake.
Ni er varmt velkommen!

Ha en fortsatt fin start på året!