Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Orbitz.com
Anmeldt 9. juli 2020

Hotellet har to spisesteder, restaurant og pizzeria.
Restauranten ble besøkt kun for frokost. På grunn av covid 19 var frokostbuffèn betjent av personalet. Dette var meget effektivt og raskt, køen gikk hurtig unna, raskere enn om gjestene selv forsynte seg, flott innsats av betjeningen der!
Pizzerian derimot, take away bestilling var håpløs, ventet i 20 minutter på telefon som ikke ble tatt, nummeret fikk jeg av resepsjonen så det var riktig. Tilslutt gikk jeg ned til pizzerian og sa ifra om telefontiden, fikk til svar at de hadde så mye å gjøre, jeg var den eneste som sto der i bestilling, ingen andre! Vinpris på oppslagstavle var feil, kr 10 mer enn opplyst pr. flaske, det ble forlangt kr 505 for en flaske Da Luca, polpris kr 110.
Lobbybar, 0,4l øl kr 115 !!!
Her har ledelsen en jobb å gjøre både med opplæring og å heve servicenivået for å forsvare prisene.

1  Takk, NielsLouisS1
Sjur Aalvik, General Manager på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Niels og takk for din tilbakemelding
Hyggelig å lese at frokosten fungerte fint. I pizzerian har det nok vært litt ventetid både på telefon og i restauranten i sommer. Det har rett og slett vært en helt ekstrem pågang etter pizza (faktisk mer enn i høysesong på vinteren). Så de har nok sammen med de fleste andre hatt svært mye å gjøre i sommer. Ditt opphold var like etter at vi åpnet etter å ha vært stengt i 3 mnd og det ble nok litt mer å gjøre enn noen hadde forestilt seg.

Jeg beklager at vinprisen kom opp feil med 10 kroner - det skal være rettet nå. Det kan alltids diskuteres rundt priser på mat og drikke, men vanlig 0,4 l øl koster kr 87 evt kan man få en 0,6 til kr 125.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på tur og ønsket å stoppe på Bøster for å spise en god middag. Der var restauranten stengt (muligens pga corona). Vi ble henvist til pizzeriaen og tenkte at det skal bli godt, sultne som vi var. Her var det kaldt og veldig lite hyggelig og tomt for folk. Greit nok det. Pizzaene kom på bordet. De som hadde bestilt Meat Lover hadde sett for seg noe annet. Her var det kjøttpålegg og ustekt bacon og noe kjøttdeig, alt var grått og ikke skikkelig stekt. Min noe enklere variant, uten all den fæle toppingen, var faktisk den verste jeg har smakt. Til tross for lite folk, greide ikke kjøkkenet å prestere bedre. Styr unna pizzeriaen på Bøseter. Rørende billig var det heller ikke.

1  Takk, Noradidi
Sjur Aalvik, Daglig leder på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei og takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det var leit å lese at vi ikke leverte som vi burde på dette besøket. Siden jeg ikke helt vet når dere var hos oss, er det litt vanskelig å gi en annen tilbakemelding enn at vi normalt får veldig god review på pizzaen vår. På det meste serverer vi over 400 pizza på en dag og dette skal jo være pizza av god kvalitet.

Jeg håper du ønsker å komme tilbake ved en senere anledning og prøve oss igjen.

Anmeldt 5. juli 2020

Rommet:
Vi hadde suite, som var nydelig. Man ser at rommene ikke er nye, men det er ikke noe ufin slitasje. Stor veranda med gode solforhold, velutstyrt kjøkken, behagelige senger og godt bad med mulighet til å regulere varmen selv. For vintergjester er det også tørkeskap for klær, noe som er et stor pluss. Dessverre brukes det noen kjemikalier i såpene på badet som skapte store allergiske reaksjoner hos en av oss. Dette vil nok gå bra for de aller fleste gjester, men for oss ble resultatet at vi dro hjem en dag tidligere.

Resepsjonen:
Dette er det verste jeg har vært borti (med unntak av en svært søt og vennlig dame da vi sjekket inn). Møtte to menn i resepsjonen, som hadde null ønske om å drive service. Da jeg spurte om hjelp til noe ble jeg avvist før jeg fikk snakket ferdig med beskjed om at «dette visste de ikke noe om», før de fysisk snudde ryggen til. Da vi sjekket ut en dag tidligere enn booket fra suiten og sa at det skyltes at en av gjestene fikk en allergisk reaksjon av å være på rommet så de ikke opp fra dataen en gang, sa bare «ok» og sjekket oss ut. Vi fikk ikke en gang et «hade bra» eller «velkommen tilbake». Jeg har aldri opplevd så avvisende resepsjonspersonal på noe hotell jeg har vært på.

Pizzeriaen:
Søte ansatte som gjør så godt de kan. Lite hyggelig lokale, men greit å ta med pizza som take-away på rommene.

Spaet:
Selve spaavdelingen er ikke den største, men utsikten og servicen gjør det verdt det. Hun som jobbet i resepsjonen på spaet var blid, serviceinnstilt og behjelpelig. Massasjen jeg mottok var eksepsjonell, og fortjener all skryt i verden.

Plassering:
Nærhet til skiløpet og merkede gåturer. Er du ute etter en aktiv ferie er det en svært god plassering!

Generelle tips: er du sensitiv på allergier planlegg måltidene dine og ta med egen såpe. Bestill massasje hos Angelika som er en fantastisk terapeut.Gå tur i det nydelige fjellet :)

Totalt: rommet var fint, og spaavdelingen herlig. Men måten vi ble behandlet i resepsjonen var så dårlig at jeg nok aldri kommer til å reise tilbake hit igjen. Synd, for stedet har så stort potensial.

Romtips: Be om rom i 5 etg ving A ut mot utsiktssiden, ikke mot ving B.
1  Takk, HappytravelerOslo

Hei og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Synd at det som ser ut som et bra opphold ble så skjemmet av mangel på imøtekommenhet i resepsjonen. Dette skal vi se nærmere på og forhåpentligvis ikke gjenta. Vi er selvsagt svært glad for alle gjester som ønsker å komme til Norefjell og bo hos oss. Så her må vi skjerpe oss.

Jeg håper det går bra med den allergiske reaksjon og håper at vi kan få ønske dere velkommen tilbake til Norefjell ved en senere anledning.

Anmeldt 3. juli 2020

Bestilte et 2 dagers opphold på norefjell da det ble norge ferie i år.

Var her for 5 år siden og da var vi godt fornøyd. Det begynte bra denne gangen også da vi ble ønsket velkommen av direktøren selv da han sto i resepsjonen. Da vi har gullkort i Choice fikk vi også oppgradert rommet , noe vi var glad for.

Vi fikk rom 2415 som var et stor leilighet med 2 soverom og kjøkken/stue balkong. Var fortsatt ganske bra , men dessverre var tidens tann begynt å virke og det var riper, skrammer og dessverre dårlig renhold. Kjøleskapet var også svært høylydt og «duret» i vei.så her har de en liten jobb å gjøre...

Ellers var hotellet preget av corona og det var stengte restauranter og begrensede åpningstider. Pizzeriaen var åpen , men den prøvde vi ikke.

Frokosten var rett og slett begredelig.. Ja, vi skjønner at det må gjøres tiltak i forhold til corona ,Svært lite utvalg ( ikke engang kokt egg ) og så dårlig presentasjon og ingen smak på frokosten...dette var virkelig den dårligste hotellfrokosten vi noensinne har fått.

I tillegg var frokostpersonale lite vennlige og de hadde en meget dårlig løsning på hvor man kunne sitte ( grunnet corona ) virket planløst og tilfeldig. Man tok bare annenhver rad og sperret av den..Men man kunne sitte rett ved siden av hverandre og rett ved der alle gikk forbi.. Hadde vært lang bedre og sitte rygg mott rygg..

Må dessverre si vi ble meget skuffet over Norefjell ski og spa denne gangen og det blir nok ikke noe nytt opphold der på oss.

Direktøren samt en blond hyggelig gutt i resepsjonen på kvelden var det eneste lyspunktet og det som gjorde 2 stjerner istedet for 1.

2  Takk, LRL1971

Takk for at dere tok dere tid til å gi oss en tilbakemelding her på Tripadvisor.

Så kjedelig at oppholdet ikke ble som forventet - selv med oppgradering. Ja, de to første ukene etter åpning hadde vi bare pizzeria åpen som restaurant på hotellet. Jeg må også beklage om frokosten ikke svarte til forventning. Vi prøvde de første ukene mange forskjellige konsept for å finne det som kunne passe best i forhold til corona - noe som har vist seg å være en liten utfordring. Men, selv om tilbudet er litt mindre - skal maten smake bra og servitørene skal sevsalgt smile og være hjelpsomme. Så det er trist å lese at vi ikke har levert slik det er forventet.

Jeg håper dere velger å prøve oss igjen slik at vi kan få gi dere et bedre opphold.

Anmeldt 26. juni 2020

Var å besøkte Norefjell ski og spa. Veldig fornøyd med rommene, spaet og betjening!

Men da vi var å spiste på pizzeriaen i 1 etg fikk vi først feil, hadde bestilt glutenfritt, og da de skulle ordne det kunne man se inn på kjøkkenet hvordan kokken kastet toppingen over fra den ene pizzaen til den andre. Den mannlige servitøren var kjempe hyggelig! Men det er såvidt det veier opp for oppførselen til kokken. Og forresten så er ikke glutenfri semper bunn sånn kjempe artig å betale over 200kr for ...

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 431adae

Hei og takk for både ris og ros i tilbakemeldingen.

Jeg må bare beklage at dere har hatt en dårlig opplevelse i pizzeriaen. Det er ikke slik det skal være - så det syns jeg var trist å lese. Vi har tatt en ny gjennomgang med våre kokker om hvordan vi behandler mat og allergier!

Desto hyggeligere å se at dere har vært fornøyd med resten av oppholdet. Jeg håper at vi kan få ønskere dere velkommen tilbake hit til Norefjell ved en senere anledning.