Kine W
2,0 av 5 boblerRom
3,0 av 5 boblerService
Sjur Aalvik, General ManagerNorefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. juli 2020
Hei og takk for gode tilbakemeldinger.
Det kommer en liten oppussing i landsbyen - det er bestemt, så forhåpentligvis vil dette bedre inntrykket til sesong. Når det gjelder renhold, har vi ansatte som kun jobber med desinfesering og rengjøring av disse flatene nå i sommer. Det gjøres jevnlig gjennom dagen. I tillegg har vi de som er ved inngang til basseng som sørger for at det ikke blir for mange inne samtidig.

Jeg håper vi ser dere igjen også til neste år. Hjertelig velkommen tilbake.
  • eDreams
    66.6 km fra Norefjell Ski & Spa
    Restaurant
    Se flere hoteller i Noresund
    Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var her med typen en natt da vi hadde en lang vei hjem fra Bergen. Hotellet oppleves som ganske hyggelig når man kommer inn for å sjekke inn og veldig bra med gratis parkering. Men det stopper der, dette er åpenbart er hotell som ikke helt vet hva de er, er de et spa hotell? Barnehotell? Opplevelseshotell? Dette resulterer i middels til dårlig gjennomføring av opplevelsen for gjestene.

Det finnes ingen koselige steder å ta seg en drink/øl, det føles ut som man blir stuet bort når man er på rommene. Og generelt dårlig service over hele linjen. Dette er ikke noe luksus fjellhotell med spa. Men et overnattingssted hvis man er et friluftsmenneske/skikjører.

1  Takk, tonjeped
    Sjur Aalvik, General Manager på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding etter oppholdet.

Ja, hotellet har mange konsept som man integrerer og jobber paralellt med. Spa avdelingen har eksempelvis 18- års grense og er helt klart for voksne gjester, noe vi har inntryk av at våre gjester setter pris på. Så har vi bassengområdet som er mest tilpasset for barn. Klatreveggen brukes av alle aldre. Restauranten er normalt de voksne og pizzeria barnefamiliene. Men, vi kan helt sikkert bli bedre på å segmentere. Sommeren i år har nok også vært litt annerledes enn alle planla på forhånd både i forhold til antall gjester og hvilken type gjester. Jeg håper og tror mine kolleger er gode på service, men jeg får legge det litt på kontoen for at de nok alle er litt sliten i sommer etter en helt annerledes sommer enn vi alle forutså.

Hjertelig velkommen tilbake hit til Norefjell.

Anmeldt 15. juli 2020

Dette hotellet velger du hvis du trenger en seng på Norefjell, men ikke bryr deg om hva du spiser. Du må ha god orienteringsevne, for det er "vinger", heiser og etasjer i alle retninger. Vi og flere med oss brukte mye tid på å ta seg fram på hotellet. Her trengs det tydelig skilting. Pass på ungene dine, for de forsvinner lett. Service må læres og praktiseres selv i en bo-maskin

Dato for oppholdet: juni 2020
    2  Takk, may s

Hei og takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord her på Tripadvisor.

Ja, det er et stort hotell og vi forsøker å gi gode beskrivelser til alle som spør om hvor de skal. Vi har også skiltet godt, men det kan helt sikkert skiltes mer - så det skal vi se på. Og jeg håper virkelig ikke at vi blir betraktet som en bomaskin. Riktignok har denne sommeren gitt oss en del utfordringer - men vi jobber hele tiden mot å tilby god og tilrettelagt service i både resepsjon, restauranter, barer og spa.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juli 2020

Hyggelig, proff ansatte både ved innsjekking og i restauranten. Flott rom og bad, stort sett. Ganske god frokost, og rask betjening.
    Men stedet er for stort og upersonlig, mangler intimitet og autentisitet.
    Ikke helt fornøyd med rommet ellers. Det holder ikke mål i 2020 at man må krabbe ned på alle 4 for å plugge inn mobilen til lading (begge sider av senga, samt under arbeidspulten). Det må være stikkontakt, evt usb, ved nattbordet, samt ved arbeidspulten. Dette er ikke pirk. TV'n over pulten er grei i seg selv, men dårlig ergonomi at man ikke kan snu den noe, slik at det er mer behagelig/naturlig å se på tv'n fra senga. I tillegg er det lite ergonomisk at stolen er cirka en cm for høy til å gli inn under pulten. Dette hadde skapt en bedre plassfølelse og vært penere. Lite gjennomtenkt valg av servant på badet - vannet renner utover servanten ved håndvask, siden tuppen er for nær kanten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    1  Takk, calefranco

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet her på Norefjell Ski & Spa

Jeg tar med punktene du har notert. Kan ikke love at det blir gjort endringer på alt, da dette er store investeringer som må på plass for å fikse på alle rom - men vi tar det med oss.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Da har vi fått bada masse i bassenget. Rett ved hotellet er det en seter med to esel, masse hester, gris, geiter, kanin og høne. Og her har vi ridd på hest 1,5 time ca kr 450 per person i fin natur. Det er også mulig med liten tur rundt vannet til ca 120 kr. Og det er mulig å leie kajakk. Det er også volleyball bane her. På hotellet er det er spill rom, som trenger litt oppgradering. Men det var et fint lekerom, men det var dessverre stengt nå. Vi klatrer i 45 min i klatreveggen på hotellet med en flink instruktør, 150 kr Per per og det inkluderte det vi trengte. Vedlig moro. Også fint spa, det er mulig for familie massasje for 2 voksene og 2 barn. Pizzaen på hotellet er kjempe bra, men maten på restauranten var ikke det beste vi har smakt. Men alt i alt, veldig fint opphold👍

3  Takk, elins688

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding etter oppholdet.
    Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 9. juli 2020

Hotellet har to spisesteder, restaurant og pizzeria.
    Restauranten ble besøkt kun for frokost. På grunn av covid 19 var frokostbuffèn betjent av personalet. Dette var meget effektivt og raskt, køen gikk hurtig unna, raskere enn om gjestene selv forsynte seg, flott innsats av betjeningen der!
    Pizzerian derimot, take away bestilling var håpløs, ventet i 20 minutter på telefon som ikke ble tatt, nummeret fikk jeg av resepsjonen så det var riktig. Tilslutt gikk jeg ned til pizzerian og sa ifra om telefontiden, fikk til svar at de hadde så mye å gjøre, jeg var den eneste som sto der i bestilling, ingen andre! Vinpris på oppslagstavle var feil, kr 10 mer enn opplyst pr. flaske, det ble forlangt kr 505 for en flaske Da Luca, polpris kr 110.
    Lobbybar, 0,4l øl kr 115 !!!
    Her har ledelsen en jobb å gjøre både med opplæring og å heve servicenivået for å forsvare prisene.

1  Takk, NielsLouisS1

Hei Niels og takk for din tilbakemelding
    Hyggelig å lese at frokosten fungerte fint. I pizzerian har det nok vært litt ventetid både på telefon og i restauranten i sommer. Det har rett og slett vært en helt ekstrem pågang etter pizza (faktisk mer enn i høysesong på vinteren). Så de har nok sammen med de fleste andre hatt svært mye å gjøre i sommer. Ditt opphold var like etter at vi åpnet etter å ha vært stengt i 3 mnd og det ble nok litt mer å gjøre enn noen hadde forestilt seg.

Jeg beklager at vinprisen kom opp feil med 10 kroner - det skal være rettet nå. Det kan alltids diskuteres rundt priser på mat og drikke, men vanlig 0,4 l øl koster kr 87 evt kan man få en 0,6 til kr 125.

Ha en fortsatt fin sommer.