eDreams
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 19. juli 2020

Dette var sjette gangen vi ferierer på Norefjell, og vi koser oss alltid i de flotte omgivelsene. Dessverre begynner ressorten å bære preg av dårlig vedlikehold og manglende oppgraderinger. Leiligheten var veldig slitt, hakkete gulv og interiør, hullete stoler og sprengte lyspærer som ingen har brydd seg med å fjerne fra lampen, for å nevne noe. Det samme med spaet, bassenget og uteområdene, ødelagte vegger, dører, gjerder, utelamper, dusjer, løse fliser osv. Veldig synd at de ikke har holdt hotellet vedlike, den luksuriøse følelsen vi fikk de første gangene er borte.
Vi har tidligere vært misfornøyd med renholdet, og sagt ifra om dette, det var noe bedre nå, men ikke optimalt med tanke på covid 19. I tillegg var det veldig skuffende at alt av aktiviteter kostet penger. Jeg forstår at situasjonen vi er i krever ekstra rengjøring, men jeg opplevde ikke at dette ble gjennomført. Jeg så aldri noen som vasket over berøringsflater verken på treningsrommet, bassenget, spillrommet eller andre fellesområder. Kano og årer ble heller ikke desinfisert mellom bruk, noe man forventer når man ikke får lånt dette kostnadsfritt lengre.
Fint konsept med seterliv og mange fine turmuligheter.

Takk, 213kinew
Sjur Aalvik, General Manager på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei og takk for gode tilbakemeldinger.
Det kommer en liten oppussing i landsbyen - det er bestemt, så forhåpentligvis vil dette bedre inntrykket til sesong. Når det gjelder renhold, har vi ansatte som kun jobber med desinfesering og rengjøring av disse flatene nå i sommer. Det gjøres jevnlig gjennom dagen. I tillegg har vi de som er ved inngang til basseng som sørger for at det ikke blir for mange inne samtidig.

Jeg håper vi ser dere igjen også til neste år. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var her med typen en natt da vi hadde en lang vei hjem fra Bergen. Hotellet oppleves som ganske hyggelig når man kommer inn for å sjekke inn og veldig bra med gratis parkering. Men det stopper der, dette er åpenbart er hotell som ikke helt vet hva de er, er de et spa hotell? Barnehotell? Opplevelseshotell? Dette resulterer i middels til dårlig gjennomføring av opplevelsen for gjestene.

Det finnes ingen koselige steder å ta seg en drink/øl, det føles ut som man blir stuet bort når man er på rommene. Og generelt dårlig service over hele linjen. Dette er ikke noe luksus fjellhotell med spa. Men et overnattingssted hvis man er et friluftsmenneske/skikjører.

1  Takk, tonjeped

Hei og takk for din tilbakemelding etter oppholdet.

Ja, hotellet har mange konsept som man integrerer og jobber paralellt med. Spa avdelingen har eksempelvis 18- års grense og er helt klart for voksne gjester, noe vi har inntryk av at våre gjester setter pris på. Så har vi bassengområdet som er mest tilpasset for barn. Klatreveggen brukes av alle aldre. Restauranten er normalt de voksne og pizzeria barnefamiliene. Men, vi kan helt sikkert bli bedre på å segmentere. Sommeren i år har nok også vært litt annerledes enn alle planla på forhånd både i forhold til antall gjester og hvilken type gjester. Jeg håper og tror mine kolleger er gode på service, men jeg får legge det litt på kontoen for at de nok alle er litt sliten i sommer etter en helt annerledes sommer enn vi alle forutså.

Hjertelig velkommen tilbake hit til Norefjell.

Anmeldt 15. juli 2020

Dette hotellet velger du hvis du trenger en seng på Norefjell, men ikke bryr deg om hva du spiser. Du må ha god orienteringsevne, for det er "vinger", heiser og etasjer i alle retninger. Vi og flere med oss brukte mye tid på å ta seg fram på hotellet. Her trengs det tydelig skilting. Pass på ungene dine, for de forsvinner lett. Service må læres og praktiseres selv i en bo-maskin

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, maja55Oslo

Hei og takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord her på Tripadvisor.

Ja, det er et stort hotell og vi forsøker å gi gode beskrivelser til alle som spør om hvor de skal. Vi har også skiltet godt, men det kan helt sikkert skiltes mer - så det skal vi se på. Og jeg håper virkelig ikke at vi blir betraktet som en bomaskin. Riktignok har denne sommeren gitt oss en del utfordringer - men vi jobber hele tiden mot å tilby god og tilrettelagt service i både resepsjon, restauranter, barer og spa.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juli 2020

Hyggelig, proff ansatte både ved innsjekking og i restauranten. Flott rom og bad, stort sett. Ganske god frokost, og rask betjening.
Men stedet er for stort og upersonlig, mangler intimitet og autentisitet.
Ikke helt fornøyd med rommet ellers. Det holder ikke mål i 2020 at man må krabbe ned på alle 4 for å plugge inn mobilen til lading (begge sider av senga, samt under arbeidspulten). Det må være stikkontakt, evt usb, ved nattbordet, samt ved arbeidspulten. Dette er ikke pirk. TV'n over pulten er grei i seg selv, men dårlig ergonomi at man ikke kan snu den noe, slik at det er mer behagelig/naturlig å se på tv'n fra senga. I tillegg er det lite ergonomisk at stolen er cirka en cm for høy til å gli inn under pulten. Dette hadde skapt en bedre plassfølelse og vært penere. Lite gjennomtenkt valg av servant på badet - vannet renner utover servanten ved håndvask, siden tuppen er for nær kanten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, calefranco

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet her på Norefjell Ski & Spa

Jeg tar med punktene du har notert. Kan ikke love at det blir gjort endringer på alt, da dette er store investeringer som må på plass for å fikse på alle rom - men vi tar det med oss.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Da har vi fått bada masse i bassenget. Rett ved hotellet er det en seter med to esel, masse hester, gris, geiter, kanin og høne. Og her har vi ridd på hest 1,5 time ca kr 450 per person i fin natur. Det er også mulig med liten tur rundt vannet til ca 120 kr. Og det er mulig å leie kajakk. Det er også volleyball bane her. På hotellet er det er spill rom, som trenger litt oppgradering. Men det var et fint lekerom, men det var dessverre stengt nå. Vi klatrer i 45 min i klatreveggen på hotellet med en flink instruktør, 150 kr Per per og det inkluderte det vi trengte. Vedlig moro. Også fint spa, det er mulig for familie massasje for 2 voksene og 2 barn. Pizzaen på hotellet er kjempe bra, men maten på restauranten var ikke det beste vi har smakt. Men alt i alt, veldig fint opphold

3  Takk, elins688

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding etter oppholdet.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.