2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
eDreamsUSD 254
CheapTicketsUSD 261
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Norefjell Ski & Spa kunne vært er flott høyfjellshotell med fokus på norsk mat laget av gode norske råvarer, gjerne også lokale råvarer. I stedet er det kun beliggenheten og servicen i resepsjonen som trekker besøket opp.
Frokostbuffeen er enkel, med billige råvarer. Buffeen på enhver danskebåt er langt bedre. Mangelen på norske råvarer både på frokost og middagsbuffeen var påfallende. Desserten var svært skuffene.
Vi oppgraderte rommet til en leilighet med god plass. Velutstyrt kjøkken, men dårlig renhold. Fant en brukt snuspakke på nattbordet, et ihjelslått insekt på veggen og søl på listen under kjøkkeninnredningen.
Beliggenheten trekker opp, fjellområdet er vakkert og en lengre vandring i fjellet anbefales. Vi benyttet ikke spaanlegget.

Takk, anitab637
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Veldig beklagelig at du var skuffet over besøket i restauranten vår. Vi jobber nå med å finne løsninger slik at matkvaliteten blir forbedret. Hyggelig at beliggenheten og service i resepsjonen stod til forventningene. Vi tar alle deres punkter til etterretning og er takknemlige for tilbakemeldingen slik at vi kan gjøre ting bedre i fremtiden.

Anmeldt 11. september 2020

En liten GetAWay-helg med kona - fjelltur, god mat og SPA. Norefjell er et helt greit hotell og bra SPA. Dyrt - både natta, SPA-behandling og mat/drikke. Med så mange bygg og ulike områder, kunne det gjerne ha vært flere «fellesarealer» utenom lobbyområdet.

2  Takk, Kjelvi

Takk for at du besøkte Norefjell Ski og Spa, vi setter stor pris på din tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Kjempe bra hotell, flotte rom(Villa suite anbefales).
Restauranten hadde en meget fin, innholdsrik og god buffet, hvor alle forhåndsregler vedrørende korona var tatt.
Hyggelig personale og en fantastisk SPA avdeling.
Perfekt beliggenhet i flott tur område.

Takk, bjaberg
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Takk for at du besøkte Norefjell Ski og Spa.
Vi er veldig glad for at du hadde et fint opphold,

Hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Serviceinnstilt personale, utrolig fin og praktisk suite, god frokost, og en kjempedeilig SPA-avdeling. Eneste minuset er at SPA-et har litt liten kapasitet, da man gjerne ønsker SPA når man er på et SPA-hotell. Vet inngang er forbeholdt de som kjøper behandling, men det er en kjensgjerning at mange nok forventer tilgang når man har booket inn på et SPA-hotell!
Gleder oss til å komme tilbake til vinteren og stå på ski, hotellet ligger nydelig til på fjellet:)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, solvienlilly
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Takk for en fantastisk tilbakemelding.

Vi er svært glad for at dere hadde et fint opphold hos oss, hyggelig at personalet, frokosten og SPA-avdelingen gjorde et godt inntrykk.

Vi jobber nå med å finne nye løsninger for å bedre kapasiteten slik at flere gjester kan benytte seg av spa-avdelingen.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Jeg booket meg en suite for en natt i august. Bildene på nettsiden er tiltalende, og forhåpningene var store. Like før jeg dro sjekket jeg Tripadvisor, og der fant jeg svært mange negative omtaler. Jeg må
ærlig si at jeg ble skeptisk til oppholdet etter å ha lest på Tripadvisor. Konklusjonen min er vel at de som er fornøyde ikke legger igjen en anmeldelse, fordi jeg kjenner meg ikke igjen i omtalene som nylig er gitt. Eventuelt har hotellet gått inn for forbedring, og klart det med glans. Suiten var ren og pen, ingen slitasje av betydning og meget romslig. Badekar på soverommet med store vinduer ut mot naturen var helt herlig. Jeg ble møtt med god service i resepsjonen. Kjøpte pizza i pizzeriaen. Pizzaen var helt Ok. Fikk tidspunkt for frokost grunnet smittevern. Nydelig frokost buffet! Det eneste jeg kan sette fingeren på er at verandaen utenfor rommet ikke ordentlig med møbler, kun et bord uten nytte. Så et par stoler der hadde vært på sin plass. Alt i alt veldig fornøyd! Har allerede anbefalt stedet videre.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, DokkenT

Takk for en fantastisk tilbakemelding.

Vi er svært glad for at dere hadde et fint opphold, møbler på verandaene skal vi ta en gjennomgang på.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.