FindHotelUSD 302
Trip.comUSD 302
TripadvisorUSD 302
Orbitz.comUSD 302
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag på matbaren(7 stk) . Vi bestilte forretter, pizza, pasta, entrecôte og alt var velsmakende! Alt blei raskt levert, kan være lurt å bestille alt fra en telefon for å få servert likt. Betjeningen var imøtekommende profesjonelle og blide! Fin atmosfære, og greie lokaliteter!

Takk, Svein F
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Takk for at du besøkte Norefjell Ski og Spa, vi setter stor pris på din rating. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dro på kjærestetur til norefjell spa sommere 2021..

Forventningene var store , og vi gledet oss til et par dager i luksus..

Etter og ha parkert bilen i parkeringshuset ( som er gratis ) sjekker vi inn..
Jeg ønsker og reservere inngang til spaet og får beskjed om at dette må bestilles på nett og koster 350 kr pr pers og du kan maks være der i 2 timer ..

Allerede da begynner det og koke i topplokket mitt, dette er ikke det jeg forventer på et spa hotell..

Vi finner rommet våres som er mørkt ekkelt slitt og trist...

Vi leier derretter elsykler Noe som virkelig imponerte , masse flotte steder og sykle fantastisk natur ..

Etter sykkelturen ønsker vi og ta en øl I matbaren (resturanten er stengt i ukedagene ) i matbaren må alt bestilles på nett.. Noe som gir et elendig service nivå.. og utrolig irriterende ...

Etter vært som irritasjonsmomente vokser legger jeg merke til at hotellet er veldig slitt.. eneste som er oppgradert er resepsjonsområdet og spaet..rommet var skittent og fullt av flekker på vegger etc

Taket på gymmet( koster 30 kr inngang ) var porøst og sprekt.. pluss en av rutene på gymmet har spruket..

På badehallen var det 2 badstuer den ene fungerte ikke ..

Rommene blir ikke vasket under oppholdet , de skylder på corona restriksjoner, jeg tror de kommer av innsparing ...

Irritasjonen min vokste seg større men jeg prøvde og tenke positivt ..

Jeg reserverte et bor i Mathallen ved tv skjermen for og se fotballkampen i EM på kvelden og vi gledet oss...
Ingen problem fikk jeg vite og hun noterte navn og klokkeslett..

Da vi kom nee for og finne bordet våres fikk jeg beskjed om at reservere bord gjør vi ikke her..
Det var dropper for meg.. vi pakket sakene våre og dro hjem før tiden..

Jeg vil anbefale folk som vil på spa hotell kjærestetur om og velge et annet hotell..
Dette er det dårligste hotellet jeg har vært på innen denne prisklasse , det bar preg av innsparing og dårlig ledelse .

Muligens et ok sovehotell hvis man skal gå på ski/fjellturer osv..

Hit skal jeg aldri igjen

Romtips: Ta med matpakke
3  Takk, Rune Tidemann A

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding.

Vi er oppriktig lei oss for at vi ikke klarte å levere den kvaliteten man kan forvente av oss. Dine punkter er blitt kommunisert til vår respektive ledelse og tiltak er iverksatt.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Første tur hit. Nydelig lokalisasjon og et konsept med mye potensiale. Dog bar dette stedet preg av dårlig vedlikehold, og hotellet opplevdes som slitt, både hotellrom (hvor både håndtak på verandadør, servant, dusjhode og håndkleknagger hang på ‘halv tolv’) og ellers i korridorer og restaurant. Hotellet tar sikkert sikte på vintersesongen, men likevel er det så mange gjester her nå i juli at man gjerne kunne sørget for at gresset rundt hotellet og leilighetene var klipt. Ugresset rundt leilighetene sto opp til knehøyde og vel så det. Det er litt stusslig å se på. Hotellrommet hadde heller ingen AC, og i disse dager har det vært en temperatur på godt over 20 grader. Med rom på bakkeplan frister det ikke å sove med verandadøra oppe. Rommet ellers var rent og fint. Overhørte også en høygravid kvinne i resepsjonen spurte etter AC. Det så ikke ut til å eksistere. Heller ikke vifter var tilgjengelig. De hadde kun 5 stk. Følte veldig med henne. Ellers var betjeningen i resepsjonen hyggelige, det samme gjaldt for så vidt i restauranten også.

Hadde booket bord i god tid i forveien i Restaurant 815. Kom til restauranten mens det fortsatt var ganske rolig, lite folk. Likevel var ikke bordet vasket, det var masse brødsmuler. Dårlig førsteinntrykk av en restaurant som tar rett under 400kr for en biff. Bestilte brød og smør til forrett, sto at brødet skulle være nybakt. Flere stykker var tørre. Ventet noen minutter over 1 time fra vi satte oss til hovedretten kom. Synes det var i det lengste laget. Bestilte altså biff, en medium og en medium pluss. Biffene var ikke i nærheten av å være medium stekt (se bilde). Begge var like godt stekt også. Klage orker man dessverre ikke når man først har ventet i over én time. Veldig liten porsjon (noe man sikkert kan forvente ut ifra prisen). Det var god smak på det vi fikk servert. Vinen var kald, ikke temperert.
Synes at frokosten var kjempebra. Veldig stort utvalg og det opplevdes fresht. Tok turen til matbaren for dessert og øl. Dette stedet så «shabby» og halvhjertet ut. Lite sitteplasser. Creme bruleen smakte ikke som en creme brulee skal gjøre. Hyggelige ansatte.

Hadde også adgang til SPA-fasilitetene og en massasjebehandling etterpå. Massasjen var god. Spa-fasilitetene også gode, men kanskje litt mye folk/litt lite område. Ble mye bråk når det er mye folk. Fikk ikke den følelsen av god, rolig og harmonisk atmosfære som man gjerne ønsker på spa. Dette var trist da oppholdet var ment som rekreasjon. I løpet av de to fastsatte timene så var de to utendørs-boblebadene okkupert av samme reisefølge, så det var ikke mulig å få prøvd dette. Kunne kanskje hatt et annet opplegg på dette. Fint med en liten bar her. Ellers var det også slitt utendørs, fasilitetene manglet mange fliser etc., men det opplevdes rent.

Dessverre kommer vi nok ikke tilbake. Det var en del punkter hvor forventningene var høyere enn hva man faktisk fikk. Kanskje en liten mismatch mellom hvordan hotellet framstiller seg utad og hvordan det faktisk er.

1  Takk, linimini
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Takk for anmeldelsen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en detaljert tilbakemelding. Vi er veldig lei oss for at ikke oppholdet stod til forventningene, vi jobber nå med våre rutiner internt. Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi tok deler av bryllupsreisen til hotellet. Hadde booket et vanlig rom. Da vi kom inn på rommet var det trangt og varmt. Det var mye mindre enn forventet så vi gikk til resepsjonen å spurte om oppgradering. Fikk en fin pris og en suite på enden med god utsikt fra både soverom og stue/kjøkken.
Under oppholdet opplevde vi servicen som god. Denne var vi spent på da flere har klaget på dårlig service. Vi synes derimot de var veldig hyggelige og imøtekommende.
Behandlingene på spa var veldig gode (veldig hard massasje, men vi får skylde oss selv som ikke sa ifra slik hvertfall en av oss fikk beskjed om), med hyggelig personale. Vi følte oss godt ivaretatt.
Vi var tydeligvis utenfor sesong, for vi hadde velværeavdelingen for oss selv i en time. Det var en fantastisk opplevelse! Det kan fort bli støy i den avdelingen da den er liten. Litt usikre på om den er verdt det inngangen hadde kostet om vi ikke fikk den gratis pga behandlingene..
Ingen AC på rommet, så det var varmt, men veldig gode luftemuligheter så det gikk bra.

Vi gir ikke full pott fordi det var flere mangler. Ikke store nok til at vi synes opplevelsen var gjennomsnittlig, men det var heller ingen selvfølge å gi fire.
Vi var der i uka og eneste restauranten som var oppe var matbaren. Vi hadde jo lest på tripadvisor på forhånd så var forberedt på stusselig mat, det er jeg glad vi var. Pizzaen var god nok, veldig god bunn, men den var skuffende. Litt lite smak. Bestilte pasta en av dagene og det er vi sikre på at ikke er laget i restauranten. Den kom inn fem minutter etter bestilling. Var ikke verdt 200kr. Hadde vi visst vi skulle oppgradere rom ville vi nok laget middag på rommet.
Ellers var det litt flekker på ett par av håndkledet etter det vi tror er sminke som nok ikke har gått av i vask. Og ene glasset på badet var fullt av tannkremrester i bunnen.

Romtips: Standardrommene er mye mindre enn bilder på nettsiden tilsier, og ikke alle har balkong. Det er lurt å reise et tidspunkt det er flere restauranter oppe.
Takk, Kjersti S

Anmeldt 15. mars 2021 via mobile enheter

Hotellet har topp beliggenhet rett v bakker og løyper. Kul lobby. Men en del ting svikter. Pizza i pizzeriaen var tørr og kjedelig. Frokosten var samlebåndspreget, men korona unnskylder dette. Femretters middag var helt midt på treet. Rettene utmerket seg ikke, heller ikke serveringen. Tre-fire ulike servitører. Rettene kom så kjapt at vi måtte be dem vente litt sånn at vi kunne få ro rundt måltidet. Ingen kom imidlertid da vi var ferdige, vi ventet litt lengre, men gikk så til rommet. Det ble vi oppringt og irettesatt for å ha gått fra regningen! Spa var lekkert og hadde nok kapasitet nå m koronarestriksjoner. Gode behandlinger. Rom og fellesarealet begynner å bli slitt og lever ikke opp til hotellets image. Resepsjonen var hyggelige, men kunne ikke bistå m særlig mer enn å be oss ringe restauranten, ringe pizzeria, ringe skibutikken. Greit opphold, men ingen höydare.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, Underveis
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2021