Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 21. juli 2021

Dårlig luft på rommet. Ingen aircondition. Ingen mulighet for å åpne vindu på rommet. Ingen minibar på rommet. D var varmt ute.
Maten i pizzeriaen er ikke noe å skryte av.
Veldig usikker på om jeg vil returnere.

Takk, monicasX6176XZ
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding.

Vi er oppriktig lei oss for at vi ikke klarte å levere den kvaliteten man kan forvente av oss. Dine punkter er blitt kommunisert til vår respektive ledelse og tiltak er iverksatt.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Har vært på Norefjell ski og spa i flere omganger. Har alle gangene kjøpt en pakke hvor jeg har fått servert en 3 rettersmeny på ankomstdagen. Under dette besøk ble min 3 retters meny servert i sportsbaren omgitt av aktive barnefamilier. Hele hensikten med å servere en 3 retters blir borte når omgivelsene ikke står til de forventninger som følger med det å nyte en 3 retters meny. Norefjell ski og spa - dere må skjerpe dere……..

Takk, Anne K
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Takk for din rating.
Vi er lei oss for at dere hadde en dårlig matopplevelse hos oss, det er kommunisert til kjøkkensjefen som nå jobber med å finne gode løsninger. Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag på matbaren(7 stk) . Vi bestilte forretter, pizza, pasta, entrecôte og alt var velsmakende! Alt blei raskt levert, kan være lurt å bestille alt fra en telefon for å få servert likt. Betjeningen var imøtekommende profesjonelle og blide! Fin atmosfære, og greie lokaliteter!

Takk, Svein F
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Takk for at du besøkte Norefjell Ski og Spa, vi setter stor pris på din rating. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dro på kjærestetur til norefjell spa sommere 2021..

Forventningene var store , og vi gledet oss til et par dager i luksus..

Etter og ha parkert bilen i parkeringshuset ( som er gratis ) sjekker vi inn..
Jeg ønsker og reservere inngang til spaet og får beskjed om at dette må bestilles på nett og koster 350 kr pr pers og du kan maks være der i 2 timer ..

Allerede da begynner det og koke i topplokket mitt, dette er ikke det jeg forventer på et spa hotell..

Vi finner rommet våres som er mørkt ekkelt slitt og trist...

Vi leier derretter elsykler Noe som virkelig imponerte , masse flotte steder og sykle fantastisk natur ..

Etter sykkelturen ønsker vi og ta en øl I matbaren (resturanten er stengt i ukedagene ) i matbaren må alt bestilles på nett.. Noe som gir et elendig service nivå.. og utrolig irriterende ...

Etter vært som irritasjonsmomente vokser legger jeg merke til at hotellet er veldig slitt.. eneste som er oppgradert er resepsjonsområdet og spaet..rommet var skittent og fullt av flekker på vegger etc

Taket på gymmet( koster 30 kr inngang ) var porøst og sprekt.. pluss en av rutene på gymmet har spruket..

På badehallen var det 2 badstuer den ene fungerte ikke ..

Rommene blir ikke vasket under oppholdet , de skylder på corona restriksjoner, jeg tror de kommer av innsparing ...

Irritasjonen min vokste seg større men jeg prøvde og tenke positivt ..

Jeg reserverte et bor i Mathallen ved tv skjermen for og se fotballkampen i EM på kvelden og vi gledet oss...
Ingen problem fikk jeg vite og hun noterte navn og klokkeslett..

Da vi kom nee for og finne bordet våres fikk jeg beskjed om at reservere bord gjør vi ikke her..
Det var dropper for meg.. vi pakket sakene våre og dro hjem før tiden..

Jeg vil anbefale folk som vil på spa hotell kjærestetur om og velge et annet hotell..
Dette er det dårligste hotellet jeg har vært på innen denne prisklasse , det bar preg av innsparing og dårlig ledelse .

Muligens et ok sovehotell hvis man skal gå på ski/fjellturer osv..

Hit skal jeg aldri igjen

Romtips: Ta med matpakke
3  Takk, Rune Tidemann A

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Første tur hit. Nydelig lokalisasjon og et konsept med mye potensiale. Dog bar dette stedet preg av dårlig vedlikehold, og hotellet opplevdes som slitt, både hotellrom (hvor både håndtak på verandadør, servant, dusjhode og håndkleknagger hang på ‘halv tolv’) og ellers i korridorer og restaurant. Hotellet tar sikkert sikte på vintersesongen, men likevel er det så mange gjester her nå i juli at man gjerne kunne sørget for at gresset rundt hotellet og leilighetene var klipt. Ugresset rundt leilighetene sto opp til knehøyde og vel så det. Det er litt stusslig å se på. Hotellrommet hadde heller ingen AC, og i disse dager har det vært en temperatur på godt over 20 grader. Med rom på bakkeplan frister det ikke å sove med verandadøra oppe. Rommet ellers var rent og fint. Overhørte også en høygravid kvinne i resepsjonen spurte etter AC. Det så ikke ut til å eksistere. Heller ikke vifter var tilgjengelig. De hadde kun 5 stk. Følte veldig med henne. Ellers var betjeningen i resepsjonen hyggelige, det samme gjaldt for så vidt i restauranten også.

Hadde booket bord i god tid i forveien i Restaurant 815. Kom til restauranten mens det fortsatt var ganske rolig, lite folk. Likevel var ikke bordet vasket, det var masse brødsmuler. Dårlig førsteinntrykk av en restaurant som tar rett under 400kr for en biff. Bestilte brød og smør til forrett, sto at brødet skulle være nybakt. Flere stykker var tørre. Ventet noen minutter over 1 time fra vi satte oss til hovedretten kom. Synes det var i det lengste laget. Bestilte altså biff, en medium og en medium pluss. Biffene var ikke i nærheten av å være medium stekt (se bilde). Begge var like godt stekt også. Klage orker man dessverre ikke når man først har ventet i over én time. Veldig liten porsjon (noe man sikkert kan forvente ut ifra prisen). Det var god smak på det vi fikk servert. Vinen var kald, ikke temperert.
Synes at frokosten var kjempebra. Veldig stort utvalg og det opplevdes fresht. Tok turen til matbaren for dessert og øl. Dette stedet så «shabby» og halvhjertet ut. Lite sitteplasser. Creme bruleen smakte ikke som en creme brulee skal gjøre. Hyggelige ansatte.

Hadde også adgang til SPA-fasilitetene og en massasjebehandling etterpå. Massasjen var god. Spa-fasilitetene også gode, men kanskje litt mye folk/litt lite område. Ble mye bråk når det er mye folk. Fikk ikke den følelsen av god, rolig og harmonisk atmosfære som man gjerne ønsker på spa. Dette var trist da oppholdet var ment som rekreasjon. I løpet av de to fastsatte timene så var de to utendørs-boblebadene okkupert av samme reisefølge, så det var ikke mulig å få prøvd dette. Kunne kanskje hatt et annet opplegg på dette. Fint med en liten bar her. Ellers var det også slitt utendørs, fasilitetene manglet mange fliser etc., men det opplevdes rent.

Dessverre kommer vi nok ikke tilbake. Det var en del punkter hvor forventningene var høyere enn hva man faktisk fikk. Kanskje en liten mismatch mellom hvordan hotellet framstiller seg utad og hvordan det faktisk er.

1  Takk, linimini
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Takk for anmeldelsen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en detaljert tilbakemelding. Vi er veldig lei oss for at ikke oppholdet stod til forventningene, vi jobber nå med våre rutiner internt. Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake