TripadvisorUSD 246
FindHotelUSD 245
Orbitz.comUSD 246
EtripUSD 245
Anmeldt 24. juli 2021

Norefjell er et flott område for turer, men utover det så hadde ikke Norefjell Ski og Spa så mye å by på, utenom for de aller minste. Kjedelig og tørr mat, upersonlig restaurant-opplevelse, dårlig kundeservice, stive priser, og langt til andre opplevelser.

Takk, Martin T
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding.

Vi er oppriktig lei oss for at vi ikke klarte å levere den kvaliteten man kan forvente av oss. Dine punkter er blitt kommunisert til vår respektive ledelse og tiltak er iverksatt.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket hotellet ved å bruke bonuspoeng, men måtte gjøre det ved å booke vanlig rom, for så å ringe inn for å oppgradere dette. Vi beregnet at vi ville komme et par timer før normal innsjekk, så vi bad om å få tidlig innsjekk til klokka 14(en av godene ved å være gullmedlem hos Choice). Da vi så ankom hotellet i 15-tiden var rommet enda ikke klart, og vi fikk ikke romnøkkelen før klokken var 15:40. Med tre utålmodige barn fresende rundt i resepsjonen, var dette en dårlig start på oppholdet.

Suiten vi fikk var fin, og sengene var behagelige. Hotellet hadde iverksatt en del covid-begrensninger, som blant annet at man måtte booke tid til frokost, samt at man bare hadde 45 minutter til rådighet - det var en fin ordning, som begrenset antallet besøkende i restauranten til enhver tid. 45 minutter var mer enn nok til å forsyne seg flere ganger, og sørge for at alle ungene også fikk spist.

Senere bestilte vi pizza i matbaren. Dette er porsjonspizzaer av italiensk type, med størrelse for barn og voksne. Tre barnepizzaer og to voksenpizzaer kom på over 700,- det er i meste laget. Pizzaene var gode, men kunne godt kostet mindre.

Det siste som er verdt å nevne, var spa/velvære-avdelingen. Inngangen på 350,- pr pers er i utgangspunktet ganske stivt, men det hjelper med nok en gullmedlemfordel (2 for 1 i spa). Der inne bestilte vi et glass hvitvin. 110kr er vanligvis en normal pris for et glass, men dette glasset inneholdt mer vann (isbiter) enn vin. Det resulterte i en tynn suppe, som burde vært mer.

Takk, Watnegutten

Takk for at du besøkte Norefjell Ski og Spa, vi setter stor pris på din rating. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2021

Dårlig luft på rommet. Ingen aircondition. Ingen mulighet for å åpne vindu på rommet. Ingen minibar på rommet. D var varmt ute.
Maten i pizzeriaen er ikke noe å skryte av.
Veldig usikker på om jeg vil returnere.

Takk, monicasX6176XZ

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Har vært på Norefjell ski og spa i flere omganger. Har alle gangene kjøpt en pakke hvor jeg har fått servert en 3 rettersmeny på ankomstdagen. Under dette besøk ble min 3 retters meny servert i sportsbaren omgitt av aktive barnefamilier. Hele hensikten med å servere en 3 retters blir borte når omgivelsene ikke står til de forventninger som følger med det å nyte en 3 retters meny. Norefjell ski og spa - dere må skjerpe dere……..

Takk, Anne K
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Takk for din rating.
Vi er lei oss for at dere hadde en dårlig matopplevelse hos oss, det er kommunisert til kjøkkensjefen som nå jobber med å finne gode løsninger. Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag på matbaren(7 stk) . Vi bestilte forretter, pizza, pasta, entrecôte og alt var velsmakende! Alt blei raskt levert, kan være lurt å bestille alt fra en telefon for å få servert likt. Betjeningen var imøtekommende profesjonelle og blide! Fin atmosfære, og greie lokaliteter!

Takk, Svein F
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021