2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 220
TripadvisorUSD 220
Orbitz.comUSD 220
Anmeldt 26. juli 2021

Her var det ikke mye positivt å sette fingeren på, stort sett ingenting fungerte som det skulle, og det ble et par stressende netter på hotellet. Det første som møtte oss var betjening i innsjekken som spurte om vi hadde booket frokost, det stod det ingenting om da vi booket, og det var ikke en del av den nettbaserte bookingen av rommet. Da fikk vi beskjed om at det var fullt, så han fikk ikke booket oss inn på frokost dagen etter.... Det vi fikk beskjed om da var at vi måtte møte opp så tidlig som mulig, for å se om vi kanskje fikk plass likevel. Når vi hadde betalt for frokost! Det går ikke an!

Rommet vi fikk var mørkt, forferdelig møblert, og parketten under vinduet var helt ødelagt, og stedvis borte. Det stod en stor sjeselong ved vinduet (med plass til én) og et skrivebord med en stol som ikke kunne skyves innunder skrivebordet, ergo var det nesten ikke mulig å komme seg bort til vinduet. På badet en veldig fancy vask laget av stein, hvor springen var plassert for langt unna vasken, så det så vidt ikke var mulig å vaske hendene... Rett utenfor vinduet var det et eget lite "hus" til en eller annen form for vifte som gikk kontinuerlig med en ganske høyfrekvent lyd. Da vi spurte i resepsjonen om det var mulig å få et annet rom, fordi den vifta bråkte ganske mye, selv med vinduet lukket, var ikke det mulig, da det ikke var noe ledig i "vår prisklasse".

Ti minutter etter at vi var kommet inn på rommet kom en e-post om at alt måtte bookes på forhånd; frokost, restaurant, treningssenter/svømmebasseng (30 kroner for en time!) og spa. Det var da fullbooket i restauranten begge dager vi skulle være på hotellet, så da ble det ikke mat på oss der. I stedet ble det mat i Matbaren, tidligere pizzarestauranten. Vi var så dumme å bestille noe annet enn pizza, og fikk noen porsjoner som var rett og slett latterlig små, til en likevel ganske stiv pris.

Vi hadde noen fine dager på fjellet, hadde vurdert telting i forkant, og burde kanskje holdt oss til det. Ute etter et hotell hvor du kan stresse ned, slappe av og kose deg - velg et annet!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Siri L
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding.

Vi er oppriktig lei oss for at vi ikke klarte å levere den kvaliteten man kan forvente av oss. Dine punkter er blitt kommunisert til vår respektive ledelse og tiltak er iverksatt.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var ikke klart da vi kom, til tross for at vi kom etter innsjekk.
Matbaren leverte ikke drinker og mat i riktig rekkefølge slik man forventer av et spisested.
Lite service og ingen forståelse for at man forventer mer når man betaler en høy sum for rom.

Romtips: Ha med egen mat og ring før du ankommer
Takk, 449cathrinel
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 24. juli 2021

Norefjell er et flott område for turer, men utover det så hadde ikke Norefjell Ski og Spa så mye å by på, utenom for de aller minste. Kjedelig og tørr mat, upersonlig restaurant-opplevelse, dårlig kundeservice, stive priser, og langt til andre opplevelser.

Takk, Martin T

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket hotellet ved å bruke bonuspoeng, men måtte gjøre det ved å booke vanlig rom, for så å ringe inn for å oppgradere dette. Vi beregnet at vi ville komme et par timer før normal innsjekk, så vi bad om å få tidlig innsjekk til klokka 14(en av godene ved å være gullmedlem hos Choice). Da vi så ankom hotellet i 15-tiden var rommet enda ikke klart, og vi fikk ikke romnøkkelen før klokken var 15:40. Med tre utålmodige barn fresende rundt i resepsjonen, var dette en dårlig start på oppholdet.

Suiten vi fikk var fin, og sengene var behagelige. Hotellet hadde iverksatt en del covid-begrensninger, som blant annet at man måtte booke tid til frokost, samt at man bare hadde 45 minutter til rådighet - det var en fin ordning, som begrenset antallet besøkende i restauranten til enhver tid. 45 minutter var mer enn nok til å forsyne seg flere ganger, og sørge for at alle ungene også fikk spist.

Senere bestilte vi pizza i matbaren. Dette er porsjonspizzaer av italiensk type, med størrelse for barn og voksne. Tre barnepizzaer og to voksenpizzaer kom på over 700,- det er i meste laget. Pizzaene var gode, men kunne godt kostet mindre.

Det siste som er verdt å nevne, var spa/velvære-avdelingen. Inngangen på 350,- pr pers er i utgangspunktet ganske stivt, men det hjelper med nok en gullmedlemfordel (2 for 1 i spa). Der inne bestilte vi et glass hvitvin. 110kr er vanligvis en normal pris for et glass, men dette glasset inneholdt mer vann (isbiter) enn vin. Det resulterte i en tynn suppe, som burde vært mer.

Takk, Watnegutten

Takk for at du besøkte Norefjell Ski og Spa, vi setter stor pris på din rating. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2021

Dårlig luft på rommet. Ingen aircondition. Ingen mulighet for å åpne vindu på rommet. Ingen minibar på rommet. D var varmt ute.
Maten i pizzeriaen er ikke noe å skryte av.
Veldig usikker på om jeg vil returnere.

Takk, monicasX6176XZ