TripadvisorUSD 307
FindHotelUSD 307
Orbitz.comUSD 307
2025 av 1 231 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2021

Hotellet er fint nok og rommene som forventet, men man reiser hit for å benytte badebasseng og de andre fasilitetene hotellet tilbyr. Ved innsjekking fikk jeg beskjed om at jeg måtte booke tid for alle fasiliteter, basseng, trimrom, shuffelboard etc online....problemet oppstod når jeg forsøkte booke tid online umiddelbart etterpå da alle de normale tidene de neste 3 dagene jeg skulle være der var fulle.
Ble stående igjen med rimelig skuffede barn som ikke fikk dra i badebassenget på et spahotell da det allerede var fullbooket mesteparten av tiden de neste 3 dagene. Måtte bade før frokost dagen etter for å få prøve bassenget og her bærer garderoben preg av dårlig vedlikehold med dusjer som ikke virker eller henger og slenger fordi dusjstengene er ødelagt. Ikke det beste inntrykket på denne turen desverre

Takk, Ma_ximusOslo
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Takk for anmeldelsen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en detaljert tilbakemelding.
Vi er lei oss for at ikke oppholdet stod til forventningene, dine punkter er tatt til etterretning og vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte rom på impuls for å benytte spa anlegget på hotellet i regnværet.
Gledes oss men ble skuffet med en gang vi kom inn i foajeen/ resepsjonen hvor det er skittende sofaer, gulv ,Kaos på bord - dårlig første inntrykk av et hotell som har fått så mange priser .. hm
Rommet vi fikk var fint men med bållukt og delt balkong m naborommet uten skille og uten den informasjonen samt proppen i vasken og knottene på armaturet i dusjen var borte, små ting trekker ned samt nattbord som har sett bedre dager etter min mening.
Spa anlegget var fint men overraskende lite. Vi koste oss der.
Begge spisestedene bærer preg av godt brukt igjen samt skittende stoler og sofaer.

De prøver å holde strenge covid-19 regler, 1 m over alt , viktig m booking av tid i spa , middag og frokosten.
Spa og middag så lovende ut men frokosten da gikk alle regler ut vinduet.
Fullstendig kaos og kun hansker som de fleste barn brukte men munnbind manglet , smitte luftvei var overhode ikke ivaretatt utenom personalet.

Kvelden før kom et par som ikke hadde booket bord i restauranten men fikk beskjed om at det var fult og over halve restauranten var tom.
Litt kontrast til kaoset ved frokosten.

Hotellet er mørkt og får en kjølig følelse
hadde nok kledd litt farger og oppgradering.

Romtips: Flott parkering i kjelleren
Takk, lineh951

Anmeldt 26. juli 2021

Her var det ikke mye positivt å sette fingeren på, stort sett ingenting fungerte som det skulle, og det ble et par stressende netter på hotellet. Det første som møtte oss var betjening i innsjekken som spurte om vi hadde booket frokost, det stod det ingenting om da vi booket, og det var ikke en del av den nettbaserte bookingen av rommet. Da fikk vi beskjed om at det var fullt, så han fikk ikke booket oss inn på frokost dagen etter.... Det vi fikk beskjed om da var at vi måtte møte opp så tidlig som mulig, for å se om vi kanskje fikk plass likevel. Når vi hadde betalt for frokost! Det går ikke an!

Rommet vi fikk var mørkt, forferdelig møblert, og parketten under vinduet var helt ødelagt, og stedvis borte. Det stod en stor sjeselong ved vinduet (med plass til én) og et skrivebord med en stol som ikke kunne skyves innunder skrivebordet, ergo var det nesten ikke mulig å komme seg bort til vinduet. På badet en veldig fancy vask laget av stein, hvor springen var plassert for langt unna vasken, så det så vidt ikke var mulig å vaske hendene... Rett utenfor vinduet var det et eget lite "hus" til en eller annen form for vifte som gikk kontinuerlig med en ganske høyfrekvent lyd. Da vi spurte i resepsjonen om det var mulig å få et annet rom, fordi den vifta bråkte ganske mye, selv med vinduet lukket, var ikke det mulig, da det ikke var noe ledig i "vår prisklasse".

Ti minutter etter at vi var kommet inn på rommet kom en e-post om at alt måtte bookes på forhånd; frokost, restaurant, treningssenter/svømmebasseng (30 kroner for en time!) og spa. Det var da fullbooket i restauranten begge dager vi skulle være på hotellet, så da ble det ikke mat på oss der. I stedet ble det mat i Matbaren, tidligere pizzarestauranten. Vi var så dumme å bestille noe annet enn pizza, og fikk noen porsjoner som var rett og slett latterlig små, til en likevel ganske stiv pris.

Vi hadde noen fine dager på fjellet, hadde vurdert telting i forkant, og burde kanskje holdt oss til det. Ute etter et hotell hvor du kan stresse ned, slappe av og kose deg - velg et annet!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Siri L
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding.

Vi er oppriktig lei oss for at vi ikke klarte å levere den kvaliteten man kan forvente av oss. Dine punkter er blitt kommunisert til vår respektive ledelse og tiltak er iverksatt.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var ikke klart da vi kom, til tross for at vi kom etter innsjekk.
Matbaren leverte ikke drinker og mat i riktig rekkefølge slik man forventer av et spisested.
Lite service og ingen forståelse for at man forventer mer når man betaler en høy sum for rom.

Romtips: Ha med egen mat og ring før du ankommer
Takk, 449cathrinel
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 24. juli 2021

Norefjell er et flott område for turer, men utover det så hadde ikke Norefjell Ski og Spa så mye å by på, utenom for de aller minste. Kjedelig og tørr mat, upersonlig restaurant-opplevelse, dårlig kundeservice, stive priser, og langt til andre opplevelser.

Takk, Martin T