Trip.comUSD 220
Orbitz.comUSD 220
TripadvisorUSD 220
Anmeldt 9. august 2021

Vi er en familie med barn, og liker oss veldig godt på Norefjell. Det er fine turmuligheter og aktiviteter i alle sesonger. Hyggelig med kosete dyr på seteren og hesteridning. Kanotur på det lille vannet ved hotellet (og ungene storkoser seg på stranden og i vannet).

I år var det spektakulært å prøve fulldempet stisykkel opp på fjellet - trye.no leier ut helt rå elsykler direkte på hotellet.

Det som overrasket mest positivt på denne turen var de hyggelige gutta i pizzarestauranten. God mat og spesialhåndtering av ønsker til minste familiemedlem som bare spiser pizzakant. Bildet får tale for seg selv ;)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, HenrikB1132
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Først og fremst vil vi takke deg for at du tok deg tid til å dele denne fantastiske anmeldelsen.
Vi er veldig glad for å se at dere hadde et vellykket opphold.

Det var en glede å ha dere hos oss, hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. august 2021

Tja...lever ikke opp til prisen eller ryktet sitt.
Rommene (vi byttet mellom to forskjellige) har ødelagte persienner som gjør at du ikke får bruke badekar eller sove i usjenert.
Maten var noe preget av masseprodusert og lever ikke opp til prisnivået.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Fredrik S

Takk for at du tok deg tid til å skrive en detaljert tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Meget beklagelig at ikke rommet var i den stand man skal kunne forvente av oss - vi er nå i gang med å fikse lameller/persienner på alle rom.

Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 31. juli 2021

Vi bodde her i én natt fra mandag til tirsdag i juli. Vi bestilte en exe.suite. Rommet var helt fantastisk, med utsikt, badekar og svært god plass.
Vi benyttet tid i spa, og bestilte en behandling. Begge deler toppers.
Det som trekker inntrykket en del ned er at restauranten på hotellet er stengt i starten av uka. Dette visste vi, men vi var ikke forberedt på at Matbaren(det andre spisealternativet) skulle være så overfylt at vi ikke fikk spist middag på hotellet. Takeaway ventetid var på 1-2 timer, og det samme var ventetid i restauranten hvor det ikke var et bord å oppdrive. Vi måtte i stedet dra ned til Noresund og handle middag til oss selv. Det er IKKE bra når man er på et spahotell langt oppe i fjellet.
Dette bør hotellet finne en løsning på.

Ellers helt topp, og vi kommer gjerne tilbake på andre dager enn man-onsdag i fellesferien.

Takk, ingvilp
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din anmeldelse. Hyggelig å se at rommet og spa-avdelingen falt i smak.
Vi er lei oss for at det var lang ventetid for bord/take-away, alle skal selvsagt få mat hos oss - vi har nå utvidet med flere bord og lenger åpningstid.

Hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 29. juli 2021

Hotellet er fint nok og rommene som forventet, men man reiser hit for å benytte badebasseng og de andre fasilitetene hotellet tilbyr. Ved innsjekking fikk jeg beskjed om at jeg måtte booke tid for alle fasiliteter, basseng, trimrom, shuffelboard etc online....problemet oppstod når jeg forsøkte booke tid online umiddelbart etterpå da alle de normale tidene de neste 3 dagene jeg skulle være der var fulle.
Ble stående igjen med rimelig skuffede barn som ikke fikk dra i badebassenget på et spahotell da det allerede var fullbooket mesteparten av tiden de neste 3 dagene. Måtte bade før frokost dagen etter for å få prøve bassenget og her bærer garderoben preg av dårlig vedlikehold med dusjer som ikke virker eller henger og slenger fordi dusjstengene er ødelagt. Ikke det beste inntrykket på denne turen desverre

Takk, Ma_ximusOslo
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Takk for anmeldelsen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en detaljert tilbakemelding.
Vi er lei oss for at ikke oppholdet stod til forventningene, dine punkter er tatt til etterretning og vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte rom på impuls for å benytte spa anlegget på hotellet i regnværet.
Gledes oss men ble skuffet med en gang vi kom inn i foajeen/ resepsjonen hvor det er skittende sofaer, gulv ,Kaos på bord - dårlig første inntrykk av et hotell som har fått så mange priser .. hm
Rommet vi fikk var fint men med bållukt og delt balkong m naborommet uten skille og uten den informasjonen samt proppen i vasken og knottene på armaturet i dusjen var borte, små ting trekker ned samt nattbord som har sett bedre dager etter min mening.
Spa anlegget var fint men overraskende lite. Vi koste oss der.
Begge spisestedene bærer preg av godt brukt igjen samt skittende stoler og sofaer.

De prøver å holde strenge covid-19 regler, 1 m over alt , viktig m booking av tid i spa , middag og frokosten.
Spa og middag så lovende ut men frokosten da gikk alle regler ut vinduet.
Fullstendig kaos og kun hansker som de fleste barn brukte men munnbind manglet , smitte luftvei var overhode ikke ivaretatt utenom personalet.

Kvelden før kom et par som ikke hadde booket bord i restauranten men fikk beskjed om at det var fult og over halve restauranten var tom.
Litt kontrast til kaoset ved frokosten.

Hotellet er mørkt og får en kjølig følelse
hadde nok kledd litt farger og oppgradering.

Romtips: Flott parkering i kjelleren
Takk, lineh951