Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Norefjeli
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Anmeldt 19. august 2021

I år ble det Norgesferie med mange fine besøk på hoteller rundt om i landet, men dette som skulle være et av det bedre hotellene på reisen var svært skuffende. Rommet var skitten og støv overalt, persienne på soverommet var så fulle i støv at en knapt kunne justere de før støvskyene kom over hele soverommet. Slukinnsatsen under badekaret på soverommet var løs, så hele første natten stinket det kloakk, før det ble klaget inn og fikset på dag 2. Bassenget var som med alle andre aktivtetene på hotelle fullbooket alle dagene vi var der, så da måtte ungene heller få bruke badekaret. men ikke før en ba om rengjøring av det, for det såg ikke ut. Det sto et skilt på rommet at det ikke blir renhold på rommet under oppholdet pga covid. Dette er bare tull, er kun for innsparing, Så bytte av håndkle og rydde må en gjøre selv, boss må en bære med seg helt ned i parkeringskjelleren. litt av en luxus ja....Det kunne med fordel vært informert om bookingsystem på aktiviteter og rengjøring etc på forhånd.
Middagen var heller ingenting å skryte over , og frukosten var den dårligeste av det 4 hotellene vi besøkte. Frukost kunne en bestille å spise selv på rommet, men istede for å få den levert på rommet, må en stille seg i kø ved resuranten å hente ut dette selv.Mye støv på kvelder og natt, festing og hunder som bjeffer. uopplagde å trøtte var vi glade for å komme oss herifra etter dag 3. Aldri mer hit

Romtips: velg et annet hotell
Takk, roggja
Morten Guttormsen, Guest Services / Front Office på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Tusen takk for din tilbakemelding på oppholdet du hadde her hos oss. Vi er utrolig lei oss for at vi ikke leverte den standarden man forventer av oss. Tilbakemeldingene blir formidlet til avdelingene det gjelder, og tiltak vil bli iverksatt.

Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 9. august 2021

Vi er en familie med barn, og liker oss veldig godt på Norefjell. Det er fine turmuligheter og aktiviteter i alle sesonger. Hyggelig med kosete dyr på seteren og hesteridning. Kanotur på det lille vannet ved hotellet (og ungene storkoser seg på stranden og i vannet).

I år var det spektakulært å prøve fulldempet stisykkel opp på fjellet - trye.no leier ut helt rå elsykler direkte på hotellet.

Det som overrasket mest positivt på denne turen var de hyggelige gutta i pizzarestauranten. God mat og spesialhåndtering av ønsker til minste familiemedlem som bare spiser pizzakant. Bildet får tale for seg selv ;)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, HenrikB1132
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Først og fremst vil vi takke deg for at du tok deg tid til å dele denne fantastiske anmeldelsen.
Vi er veldig glad for å se at dere hadde et vellykket opphold.

Det var en glede å ha dere hos oss, hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. august 2021

Tja...lever ikke opp til prisen eller ryktet sitt.
Rommene (vi byttet mellom to forskjellige) har ødelagte persienner som gjør at du ikke får bruke badekar eller sove i usjenert.
Maten var noe preget av masseprodusert og lever ikke opp til prisnivået.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Fredrik S

Takk for at du tok deg tid til å skrive en detaljert tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Meget beklagelig at ikke rommet var i den stand man skal kunne forvente av oss - vi er nå i gang med å fikse lameller/persienner på alle rom.

Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 31. juli 2021

Vi bodde her i én natt fra mandag til tirsdag i juli. Vi bestilte en exe.suite. Rommet var helt fantastisk, med utsikt, badekar og svært god plass.
Vi benyttet tid i spa, og bestilte en behandling. Begge deler toppers.
Det som trekker inntrykket en del ned er at restauranten på hotellet er stengt i starten av uka. Dette visste vi, men vi var ikke forberedt på at Matbaren(det andre spisealternativet) skulle være så overfylt at vi ikke fikk spist middag på hotellet. Takeaway ventetid var på 1-2 timer, og det samme var ventetid i restauranten hvor det ikke var et bord å oppdrive. Vi måtte i stedet dra ned til Noresund og handle middag til oss selv. Det er IKKE bra når man er på et spahotell langt oppe i fjellet.
Dette bør hotellet finne en løsning på.

Ellers helt topp, og vi kommer gjerne tilbake på andre dager enn man-onsdag i fellesferien.

Takk, ingvilp
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for din anmeldelse. Hyggelig å se at rommet og spa-avdelingen falt i smak.
Vi er lei oss for at det var lang ventetid for bord/take-away, alle skal selvsagt få mat hos oss - vi har nå utvidet med flere bord og lenger åpningstid.

Hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 29. juli 2021

Hotellet er fint nok og rommene som forventet, men man reiser hit for å benytte badebasseng og de andre fasilitetene hotellet tilbyr. Ved innsjekking fikk jeg beskjed om at jeg måtte booke tid for alle fasiliteter, basseng, trimrom, shuffelboard etc online....problemet oppstod når jeg forsøkte booke tid online umiddelbart etterpå da alle de normale tidene de neste 3 dagene jeg skulle være der var fulle.
Ble stående igjen med rimelig skuffede barn som ikke fikk dra i badebassenget på et spahotell da det allerede var fullbooket mesteparten av tiden de neste 3 dagene. Måtte bade før frokost dagen etter for å få prøve bassenget og her bærer garderoben preg av dårlig vedlikehold med dusjer som ikke virker eller henger og slenger fordi dusjstengene er ødelagt. Ikke det beste inntrykket på denne turen desverre

Takk, Ma_ximusOslo
Ida Lindqvist, Gjestetjenester/resepsjon på Norefjell Ski & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Takk for anmeldelsen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en detaljert tilbakemelding.
Vi er lei oss for at ikke oppholdet stod til forventningene, dine punkter er tatt til etterretning og vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss.