Fantastisk skisenter!

Har stått på ski her helt siden ungdomstiden, og blir aldri lei av å kjøre de flotte velpreparerte... les mer

Anmeldt 18. april 2020
jans0der
Oslo, Norge
Bra skisenter

Veldig bra skisenter, med bra utvalg av bakker. Er også noe muligheter for pudderkjøring om man vet... les mer

Anmeldt 3. februar 2019
samot1993
Sandefjord kommune, Norge

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Norefjell Skisenter er et flott sted for å stå ski! Mange løyper, fra enkle og flate til krevende heng. God kapasitet i heisene. Kommer tilbake!

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, HCMy
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Et veldig flott skisenter med kjempebra snøforhold. Her er det mange bakker og heiser slik at man kan variere fra lett til krevende bakker

Dato for opplevelse: februar 2018
2  Takk, Johnny_Soleng
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Stort område med mange heiser og bakker. Lange nedfarter og godt merkede løyper. Utrolig godt preparert og flott forhold nå.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Jens Petter S
Anmeldt 9. desember 2017

Ny 6 seter på plass fra mellomstasjonen og opp på fjellet. Herlig heis med stor kapasitet. Varme i setene og beskyttelse foran gjør at den tidligere forblåste toseteren nå er historie. Ny heis, nytt kunstsnøanlegg og utvidede løyper gjør mellomområdet virkelig godt egnet for familier. Enklere adkomst til og fra Bøster er også bonus.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, Atle_Larsen
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

Startet på Norefjell Quality Spa hotel, og vi gikk en runde opp til Høgvarde og ned igjen. Løypene er godt merket fra DNT og det var en forholdsvis enkel tur. Terrenget er noe bratt, men ingen klatring er nødvendig. Turen var på 23 km, og med en stopp på Høgvarde-hytta med matpause, tok det oss totalt 7 timer. Flott natur, men tåka var såpass tett at utsikten ikke var så spektakulær på toppen som vi hadde håpet på. Temperaturen lå på mellom 6-8 grader, og det var bløtt i terrenget. Gode fjellstøvler anbefales, og regntøy og vanter/hals er kjekt på toppen da det var vind.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 966maritk