Travelocity
eDreams
StayForLong
Anmeldt 19. november 2018

Utrolig koselig restaurant, lite og intimt. Hyggelig betjening som viste god service. Veldig god mat. Spennende at menyen ikke er kjent på forhånd. Hit kommer jeg veldig gjerne tilbake. De varmeste anbefalinger.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Nomad60731377998
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Sjarmerende hytteaktig rom, deilig 5 retters middag, trivelig personal. En annerledes hytteopplevelse som anbefales. Vi fikk desverre ikke glede av utsikten da det var tykk tåke hele oppholdet. Rolig midt i uken, kun oss og et annet par.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, iverchi
Anmeldt 1. november 2018

Vi sitter igjen med gode minner etter overnatting på Norefjellhytta. Super 5 retters middag med vinpakke. Frokosten står heller ikke tilbake for noe. Upåklagelig service ved begge måltider!Vi valgte minisuite i 1. etasje og var godt fornøyd med rommet. Solid innredning og solid inntrykk. En nedside var at det var kjølig på badet og at det forble kjølig selv etter å ha justert på termostaten.

Takk, Beito-Hale
Anmeldt 29. oktober 2018

Hytta tok vel imot oss 5 familier + 2 bestemødre i alderen fra 4 til 73 år. Det ble plass til alle i gode senger. I stua foregikk konkurranser, lek og måltider rundt det store bordet. Uteaktiviteten ble begrenset av den tykke tåka.

Takk, Mobile62818823273
Anmeldt 25. oktober 2018

Storhytta er en super hytte, med alle fasiliteter, god plass og likevel er det intimt og koselig. Utsikten er ypperlig. Vi bestilte og fikk levert middag fra restauranten; nydelig og masse mat. Kan absolutt anbefale dette stedet om man er på utkikk etter en storhytte i fjellet nær Oslo.

Takk, Morten A