Anmeldt 12. desember 2018

Vi hadde et flott opphold i Storhytta for vår avdeling i november 2018. Alt sto til forventningene, og hytta var velutstyrt og hyggelig pyntet til jul. Vi vil ikke nøle med å komme tilbake, eller å anbefale andre å leie hos NorefjellHytta Restaurant & Overnatting

Takk, Voyager14268823343
Anmeldt 19. november 2018

Utrolig koselig restaurant, lite og intimt. Hyggelig betjening som viste god service. Veldig god mat. Spennende at menyen ikke er kjent på forhånd. Hit kommer jeg veldig gjerne tilbake. De varmeste anbefalinger.

Takk, Nomad60731377998
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Sjarmerende hytteaktig rom, deilig 5 retters middag, trivelig personal. En annerledes hytteopplevelse som anbefales. Vi fikk desverre ikke glede av utsikten da det var tykk tåke hele oppholdet. Rolig midt i uken, kun oss og et annet par.

Takk, iverchi
Anmeldt 1. november 2018

Vi sitter igjen med gode minner etter overnatting på Norefjellhytta. Super 5 retters middag med vinpakke. Frokosten står heller ikke tilbake for noe. Upåklagelig service ved begge måltider!Vi valgte minisuite i 1. etasje og var godt fornøyd med rommet. Solid innredning og solid inntrykk. En nedside var at det var kjølig på badet og at det forble kjølig selv etter å ha justert på termostaten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Beito-Hale
Anmeldt 29. oktober 2018

Hytta tok vel imot oss 5 familier + 2 bestemødre i alderen fra 4 til 73 år. Det ble plass til alle i gode senger. I stua foregikk konkurranser, lek og måltider rundt det store bordet. Uteaktiviteten ble begrenset av den tykke tåka.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Mobile62818823273