Anmeldt 20. mars 2019

Her ble du tatt imot med åpne armer fra eier og ansatte. Omsorgen lå både I vennlighet , omtanke og serveringen.
Maten var nydelig og spennende. Suitene var sjarmerende med deilig badstue. .
Beliggenheten var både praktisk, midt I bakken, og nydelig.
Her kunne man nyte.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Rigmor B
Anmeldt 11. mars 2019

Veldig intimt og hyggelig lite "hotell" midt i bakken på Norefjell. Her er maten nydelig personalet veldig hyggelige flott beliggenhet. Vinkartet er oppgrardert siden sist vi var her, det samme med maten og frokosten som nå er på en flott nivå! Suitene er små iallefall de to i annen etasje men de har sin sjarm selv om man må tåle å stå krokrygget på badet og få en kul i hodet :) Ellers tipptopp!! Vi kommer gjerne igjen

Romtips: suiten i 1 etasje er litt større
Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Lillis666
Anmeldt 25. januar 2019

En vinterhelg i suite på fjellet -
Veldig lett å føle seg som hjemme -

Beliggenhet midt i bakken -
Tror ikke det finnes maken -

Servering av nydelig mat og drikke -
De ansatte smiler og er lette å like -

Norefjellhytta har en egen atmosfære –
Her har du helt sikkert lyst til å være –

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Stine G
Anmeldt 15. januar 2019

Veldig veldig god mat (både frokost, lunsj og middag) i veldig koselig restaurant og topp service. Men «suitene» er veldig små, og skrå tak, feks ikke mulig å stå på do. Det er også veldig lytt mellom suite 2 og 3, og mot restauranten. Når det er sagt er de koselige og fin utsikt, men innredet mer med tanke på styling enn hva som er praktisk. Eksempel en vegghengt bokhylle i en veldig trang gang og overmøblert.

Romtips: Suite 2 og 3 har skrå tak, og egner seg dårlig for høye mennesker.
Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Dream43566161143
Anmeldt 12. desember 2018

Vi hadde et flott opphold i Storhytta for vår avdeling i november 2018. Alt sto til forventningene, og hytta var velutstyrt og hyggelig pyntet til jul. Vi vil ikke nøle med å komme tilbake, eller å anbefale andre å leie hos NorefjellHytta Restaurant & Overnatting

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet