Anmeldt 12. april 2019

På Norefjellhytta for 2:e gang og det var mindst like bra som förste gang. Stor hygge, meget bra mat, hyggelig vinkart og service. Ekstra plus for ski in - ski out. For den som liker stå på ski og gourmet-mat er NorefjellHytta stedet du trenger. Anbefalles!

Romtips: Bor bra i mini-suite men for lange personer anbefalles mini-suite nr 1.
Takk, Kim P
Anmeldt 2. april 2019

Nydelig opphold i flotte omgivelser både ute og inne. Vi valgte den første kvelden en 3 retters middag m vinpakke, og selv om vi ble gode og mette var maten så utsøkt at vi valgte 5 retter med vinpakke neste dag. Rettene består av en rekke smaksbomber med utsøkte råvarer fra lokale leverandører, og som anbefales om en vil unne seg noe ekstra.

Romtips: Flotte rom med badstue. Kunne vært praktisk m et lite kjøleskap / minibar om en skal være en helg/langhelg.
Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Connector42574749414
Anmeldt 2. april 2019

Lift gardiner fungerte dårlig. Senger var veldig smale - plass nok til større. Godt utstyrt med kjøkkenutstyr og sengetøy. Litt langt til skiløyper for små barn. Fint å leke utenfor terrassen. Da vi kom manglet ved og badstu fungerte ikke, men ble raskt fikset.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Dagfinn J
Anmeldt 20. mars 2019

Her ble du tatt imot med åpne armer fra eier og ansatte. Omsorgen lå både I vennlighet , omtanke og serveringen.
Maten var nydelig og spennende. Suitene var sjarmerende med deilig badstue. .
Beliggenheten var både praktisk, midt I bakken, og nydelig.
Her kunne man nyte.

Takk, Rigmor B
Anmeldt 11. mars 2019

Veldig intimt og hyggelig lite "hotell" midt i bakken på Norefjell. Her er maten nydelig personalet veldig hyggelige flott beliggenhet. Vinkartet er oppgrardert siden sist vi var her, det samme med maten og frokosten som nå er på en flott nivå! Suitene er små iallefall de to i annen etasje men de har sin sjarm selv om man må tåle å stå krokrygget på badet og få en kul i hodet :) Ellers tipptopp!! Vi kommer gjerne igjen

Romtips: suiten i 1 etasje er litt større
Takk, Lillis666