eDreamsUSD 401
Agoda.comUSD 399
TripadvisorUSD 401
Travelocity
Anmeldt 7. mai 2019

Tusen takk for en hyggelig imottagelse, behagelig atmosfære, flott rom, fantastisk god mat og en supergod kokk, og sist men ikke minst ei søt og hyggelig jente. Vi koste oss masse og det frister til igjentagelse. Skulle jeg ha noe å klage på her så må det være lyset, men det har vel med at jeg selv ser litt dårligere enn før

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, EirillMB
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

T U S E N . T A K K! ❤️
For en fantastisk fire retters middag i forbindelse med min kones 60 års dag den 18 april. Maten var nydelig som vanlig og atmosfæren, beliggenheten er topp. Servitørene er kjempe hyggelige og passer hele tiden på at alt er korrekt.
Kan virkelig anbefale et besøk til Norefjellhytta om det er til lunsj, middag eller bare for ett glass.
Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Gramor
Anmeldt 12. april 2019

På Norefjellhytta for 2:e gang og det var mindst like bra som förste gang. Stor hygge, meget bra mat, hyggelig vinkart og service. Ekstra plus for ski in - ski out. For den som liker stå på ski og gourmet-mat er NorefjellHytta stedet du trenger. Anbefalles!

Romtips: Bor bra i mini-suite men for lange personer anbefalles mini-suite nr 1.
Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Kim P
Anmeldt 3. april 2019

Nydelig opphold i flotte omgivelser både ute og inne. Vi valgte den første kvelden en 3 retters middag m vinpakke, og selv om vi ble gode og mette var maten så utsøkt at vi valgte 5 retter med vinpakke neste dag. Rettene består av en rekke smaksbomber med utsøkte råvarer fra lokale leverandører, og som anbefales om en vil unne seg noe ekstra.

Romtips: Flotte rom med badstue. Kunne vært praktisk m et lite kjøleskap / minibar om en skal være en helg/langhelg.
Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Connector42574749414
Anmeldt 2. april 2019

Lift gardiner fungerte dårlig. Senger var veldig smale - plass nok til større. Godt utstyrt med kjøkkenutstyr og sengetøy. Litt langt til skiløyper for små barn. Fint å leke utenfor terrassen. Da vi kom manglet ved og badstu fungerte ikke, men ble raskt fikset.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Dagfinn J