TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Herlig nyttårsbuffet på årets siste dag. Nydelig og rikelig mat, svært hyggelig betjening i varme og koselige omgivelser. Anbefales på det varmeste.
Vi spiste lunsj og siden dette stedet ligger midt i bakken kjørte direkte inn på ski både før og etter.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 816hanner
Anmeldt 10. oktober 2019

Vi var 18 kolleger på overnatting i storhytta i september. Hytta var fantastisk flott og med nydelig utsikt gjennom store panoramavinduer. Middag og frokost i restauranten var ypperlig! Anbefaler å ta en tur hit!

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, stinajohnson
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste nydelig fjelltapas og dagens pulled pork med potetstappe. Herlige smaker av kjøtt og fisk på tapastallerken. Perfekt presentert av eieren selv, Kim. Utrolig flotte omgivelser, intimt og hyggelig!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 452hegej
Anmeldt 7. mai 2019

Tusen takk for en hyggelig imottagelse, behagelig atmosfære, flott rom, fantastisk god mat og en supergod kokk, og sist men ikke minst ei søt og hyggelig jente. Vi koste oss masse og det frister til igjentagelse. Skulle jeg ha noe å klage på her så må det være lyset, men det har vel med at jeg selv ser litt dårligere enn før

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, EirillMB
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

T U S E N . T A K K! ❤️
For en fantastisk fire retters middag i forbindelse med min kones 60 års dag den 18 april. Maten var nydelig som vanlig og atmosfæren, beliggenheten er topp. Servitørene er kjempe hyggelige og passer hele tiden på at alt er korrekt.
Kan virkelig anbefale et besøk til Norefjellhytta om det er til lunsj, middag eller bare for ett glass.
Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: april 2019