TripAdvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 2 uker siden

God plass til stor familie, skjeggkre ble oppdaget flere steder.
Dårlig parkering og ikke helt bra rengjøring. Flott forhold til langrenn og utfor.
Vi brukte også svømme anlegget til Norefjell ski og Spa.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Elianneut
Anmeldt 2 uker siden

Dette stedet kan bare anbefales. Fantastisk beliggenhet, super service og mat.
Superkoselige rom.
Skal du til Norefjell eller omegn er dette plassen du må innom.
Enten det erbare for lunsj eller middag eller full pakke m/overnatting.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Harald K
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Herlig nyttårsbuffet på årets siste dag. Nydelig og rikelig mat, svært hyggelig betjening i varme og koselige omgivelser. Anbefales på det varmeste.
Vi spiste lunsj og siden dette stedet ligger midt i bakken kjørte direkte inn på ski både før og etter.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 816hanner
Anmeldt 10. oktober 2019

Vi var 18 kolleger på overnatting i storhytta i september. Hytta var fantastisk flott og med nydelig utsikt gjennom store panoramavinduer. Middag og frokost i restauranten var ypperlig! Anbefaler å ta en tur hit!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, stinajohnson
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste nydelig fjelltapas og dagens pulled pork med potetstappe. Herlige smaker av kjøtt og fisk på tapastallerken. Perfekt presentert av eieren selv, Kim. Utrolig flotte omgivelser, intimt og hyggelig!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 452hegej