Agoda.com
eDreams
Orbitz.com
2025 av 214 anmeldelser
Anmeldt 23. januar 2020

Ypperlig matservering med kokk!
God service.
Gode senger, god plass på hytta. Alle muligheter for avslapning og bruk til konferanse.
Litt vanskelig å finne riktig avkjøring i mørket.
Håper å kunne reise tilbake en gang.

1  Takk, X4939BOmari
Anmeldt 12. januar 2020

Tusen takk for en fantastisk opplevelse hos dere på Norefjellhytta/Storhytta.
Med tapas catering til hytta på fredag pg egen kokk (Kim) med 5 magiske retter på lørdag bøe helgen en komplett gastronomisk opplevelse. Omgivelsene og standarden i Storhytta er ypperlige og er tilrettelagt for at en stor gjeng kan kose seg -både sammen og i grupperinger.
Takk for oss! Vi gleder oss til neste gang:)

Takk, GledeligTur
Anmeldt 10. januar 2020

Vidunderlig mat- og ikke minst vertskapsopplevelse, fortryllende detaljer i hytta/på rommet, hyttekos i herlige omgivelser. Det perfekte stedet for to som trenger å finne roen, eller mange for å skape gode minner.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, eli_gastein
Anmeldt 10. januar 2020

God plass til stor familie, skjeggkre ble oppdaget flere steder.
Dårlig parkering og ikke helt bra rengjøring. Flott forhold til langrenn og utfor.
Vi brukte også svømme anlegget til Norefjell ski og Spa.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Elianneut
Anmeldt 10. januar 2020

Dette stedet kan bare anbefales. Fantastisk beliggenhet, super service og mat.
Superkoselige rom.
Skal du til Norefjell eller omegn er dette plassen du må innom.
Enten det erbare for lunsj eller middag eller full pakke m/overnatting.

Takk, Harald K