eDreams
Agoda.com
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Var her med min søster til lunch i skibakken. Trodde dette skulle være kjempefint, men vi ble veldig skuffet. Spiste Fjellsnack og Pulled Lam. Maten var dyr, var ikke veldig god og vi gikk derfra sulten. Neste gang går vi for et annet alternativ.

Takk, Karen S
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Vi var på stedet, 4 av oss, og de tre andre spiste en suppemeny. De var fornøyd. Jeg spiste en tapas, som skulle inneholde lokal mat. Først begrepet Tapas betyr egentlig en rekke småretter, her var forskjellige smaker rotet sammen, og ingenting av dette hadde noe lokalt tilsnitt. Tre kjøttbiter midt oppi det hele var smaksmessig godt kamuflert slik st jeg ikke merket smaken av bedervet kjøtt før jeg svelget det hele. Det fikk jeg betale for senere på kvelden. Osten i denne miksen, var god, men siden man hadde blandet det hele sammen, med mye surt, var også dette en skuffelse. Jeg synes kjøkkenet bør lære seg hvilken lokal mat man finner i dalen nedenfor, og skal man servere tapas, bør man klare å skille de forskjellige smaker, og ikke rote det hele sammen. Kjøtt som gir gjestene magesjau noen timer etterpå, er heller ingenting man setter pris på. Betjeningen var både hyggelig og imøtekommende, men for min del, blir det neppe mer av det de kaller Tapas, for det er ikke hva de serverer.

Takk, OleHammerfest
Anmeldt 23. januar 2020

Ypperlig matservering med kokk!
God service.
Gode senger, god plass på hytta. Alle muligheter for avslapning og bruk til konferanse.
Litt vanskelig å finne riktig avkjøring i mørket.
Håper å kunne reise tilbake en gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, X4939BOmari
Anmeldt 12. januar 2020

Tusen takk for en fantastisk opplevelse hos dere på Norefjellhytta/Storhytta.
Med tapas catering til hytta på fredag pg egen kokk (Kim) med 5 magiske retter på lørdag bøe helgen en komplett gastronomisk opplevelse. Omgivelsene og standarden i Storhytta er ypperlige og er tilrettelagt for at en stor gjeng kan kose seg -både sammen og i grupperinger.
Takk for oss! Vi gleder oss til neste gang:)

Takk, GledeligTur
Anmeldt 10. januar 2020

Vidunderlig mat- og ikke minst vertskapsopplevelse, fortryllende detaljer i hytta/på rommet, hyttekos i herlige omgivelser. Det perfekte stedet for to som trenger å finne roen, eller mange for å skape gode minner.

Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet