erikhope
    • eDreams
    0.0 km fra NorefjellHytta Restaurant & Overnatting
    Se flere hoteller i Noresund
    Anmeldt 9. juli 2020

Vi tok en juni-tur til fjells, og ble meget positivt overrasket over både rommet og maten her. Rommet med bad, peis og badstue var romantisk og sjarmerende. Nydelig utsikt. Maten var god, og frokosten enestående. Anbefales året rundt :-)

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, margarethB5129NC
    Anmeldt 10. februar 2020

Fantastisk langhelg med overnatting i suite. Service på høyt nivå. Deilig avslappende atmosfære med hyggelig interiør. Rent, pent og delikat. Nydelig anrettet og smakfull mat både til frokost, lunsj og middag. 5-retters middag med vinpakke anbefales. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, BUEHA
    Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Var her med min søster til lunch i skibakken. Trodde dette skulle være kjempefint, men vi ble veldig skuffet. Spiste Fjellsnack og Pulled Lam. Maten var dyr, var ikke veldig god og vi gikk derfra sulten. Neste gang går vi for et annet alternativ.

Takk, Karen S
    Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Vi var på stedet, 4 av oss, og de tre andre spiste en suppemeny. De var fornøyd. Jeg spiste en tapas, som skulle inneholde lokal mat. Først begrepet Tapas betyr egentlig en rekke småretter, her var forskjellige smaker rotet sammen, og ingenting av dette hadde noe lokalt tilsnitt. Tre kjøttbiter midt oppi det hele var smaksmessig godt kamuflert slik st jeg ikke merket smaken av bedervet kjøtt før jeg svelget det hele. Det fikk jeg betale for senere på kvelden. Osten i denne miksen, var god, men siden man hadde blandet det hele sammen, med mye surt, var også dette en skuffelse. Jeg synes kjøkkenet bør lære seg hvilken lokal mat man finner i dalen nedenfor, og skal man servere tapas, bør man klare å skille de forskjellige smaker, og ikke rote det hele sammen. Kjøtt som gir gjestene magesjau noen timer etterpå, er heller ingenting man setter pris på. Betjeningen var både hyggelig og imøtekommende, men for min del, blir det neppe mer av det de kaller Tapas, for det er ikke hva de serverer.

2  Takk, Ole Martin R
    Anmeldt 23. januar 2020

Ypperlig matservering med kokk!
    God service.
    Gode senger, god plass på hytta. Alle muligheter for avslapning og bruk til konferanse.
    Litt vanskelig å finne riktig avkjøring i mørket.
    Håper å kunne reise tilbake en gang.

1  Takk, X4939BOmari