Orbitz.com
eDreams
Priceline
Agoda.comUSD 562
Anmeldt 20. august 2020

Superkoselig personale og utmerket service. Nydelig og fint anrettet mat. Koselig atmosfære og fantastisk utsikt. Litt lavt under taket på rommet, men arealeffektivt og romantisk. Midt i smørøyet for fjellturer både sommer og vinter. Vi kommer gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, JornEidlaug
Anmeldt 19. august 2020

NorefjellHytta overgikk alle våre forventninger, og de var høye! Utmerket service, fantastisk beliggenhet, 5 stjerners rom og mat som ikke kan beskrives. Her burde Michelin stjernene deles ut!
Vi kommer garantert tilbake.

Takk, erikhope
Anmeldt 9. juli 2020

Vi tok en juni-tur til fjells, og ble meget positivt overrasket over både rommet og maten her. Rommet med bad, peis og badstue var romantisk og sjarmerende. Nydelig utsikt. Maten var god, og frokosten enestående. Anbefales året rundt :-)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, margarethB5129NC
Anmeldt 10. februar 2020

Fantastisk langhelg med overnatting i suite. Service på høyt nivå. Deilig avslappende atmosfære med hyggelig interiør. Rent, pent og delikat. Nydelig anrettet og smakfull mat både til frokost, lunsj og middag. 5-retters middag med vinpakke anbefales. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Afterskicollection
Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Var her med min søster til lunch i skibakken. Trodde dette skulle være kjempefint, men vi ble veldig skuffet. Spiste Fjellsnack og Pulled Lam. Maten var dyr, var ikke veldig god og vi gikk derfra sulten. Neste gang går vi for et annet alternativ.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Karen S