eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Vi har hatt en fantastisk middag på Norefjellhytta. Første gang var vi der i 2013 med overnatting og middag. Og Norefjellhytta leverer fortsatt fantastisk mat og service 7 år etterpå. Gode smakskombinasjoner og gode råvarer. Et pluss er at de henter og kjører deg fra destinasjon, og det er absolutt verdt pengene. Masse mat og gode porsjoner i vinglassene. Hvis vi skal utsette noe så er det at porsjonene er så store at du helst bør komme sulten til Norefjellhytta:-)Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Sunshinesugarbabe
Anmeldt 30. august 2020

Vi feiret en 70 års dag og var 8 personer. Ble hentet på Norefjell Spa hotell av verten selv. Da vi ankom NorefjellHytta føltes nesten som å komme hjem til noen privat. Interiøret var gjennomtenkt og lekkert...og maten...var bare fantastisk! Vi hadde en 5 retters meny med vinpakke. Alt vi drakk og spiste ble presentert på en profesjonell og sjarmerende måte. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Vi overnattet ikke
Takk, 757ninaa
Anmeldt 27. august 2020

Kompakt lykke - med en fenomenal utsikt! Besøk denne unike, lille "alpestua", som får gjestene sine til å føle seg spesielle. Du kan overnatte i en av de tre suitene. Badstue og alle fasiliteter - men pass hodet. Det er trangt, skrått og muligheter for å kollidere med en takbjelke. Maten er tilberedt med respekt og den serveres som en fryd for både øyne og gane. Ikke de rauseste porsjonene, men man sitter lenge, nyter - og blir ganske mett. Frokosttallerkenen med lokale råvarer var en svært hyggelig opplevelse. Utsikten er fantastisk og det er nydelig på Norefjell, enten du er der for å stå/gå på ski eller gå en tur i det fine terrenget. Veien til NorefjellHytta er bratt, men når du først er framme, vil du antakelig bli der for alltid. Lun atmosfære, stilfull og lekker innredning, hyggelig betjening (men du bør nok beherske engelsk) og "det lille ekstra".

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, TeamToJo
Anmeldt 26. august 2020

Tusen takk for fantastisk mat,fantastisk vin,fantastisk personal,fantastisk atmosfære,fantastisk utsikt,fantastisk rom,nevnte jeg fantastisk mat?
Overgikk alle forventninger!
Gleder oss til neste gang.

Takk, Alexsand777
Anmeldt 21. august 2020

Var litt dårlig vei merking, men vi fant fram. Supert rom med peis og badstue. Fin tak høyde. Nydelig seng. Hyggelige servitører og en kokk som kunne lage mat. Vi storkoste oss og tiden gikk alt for fort. Vi kommer igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, holterbritt