Siw B
    Restaurant
    65.9 km fra NorefjellHytta Restaurant & Overnatting
    Se flere hoteller i Noresund
    Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Å komme inn på Norefjellhytta er en opplevelse i seg selv. Hjemmekoselig og utsøkt på samme tid! Vi hadde bestilt en tre-retter med vinpakke som ble flott presentert. Vi hadde noen menytilpasninger som de løste utmerket på stedet. Hver tallerkenrett var flott presentert. Svart saus til lam og hjort kan man kanskje spare seg for... Det ser udelikat ut. Men, smaken var god! Vi kommer gjerne igjen 👍🏼

1  Takk, Annekiroy
    Anmeldt 2. oktober 2020

Vi hadde et flott opphold. Vi var veldig fornøyd med rommet som hadde en nostalgisk stil med all komfort vi trengte - også badstue og elektrisk peis. Vi var imidlertid aller mest fornøyd med mat, vin og den flotte presentasjonen, både på tallerkenen og muntlig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
    Takk, MetteMB123
    Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Vi har hatt en fantastisk middag på Norefjellhytta. Første gang var vi der i 2013 med overnatting og middag. Og Norefjellhytta leverer fortsatt fantastisk mat og service 7 år etterpå. Gode smakskombinasjoner og gode råvarer. Et pluss er at de henter og kjører deg fra destinasjon, og det er absolutt verdt pengene. Masse mat og gode porsjoner i vinglassene. Hvis vi skal utsette noe så er det at porsjonene er så store at du helst bør komme sulten til Norefjellhytta:-)Vi kommer tilbake!

Takk, Sunshinesugarbabe
    Anmeldt 30. august 2020

Vi feiret en 70 års dag og var 8 personer. Ble hentet på Norefjell Spa hotell av verten selv. Da vi ankom NorefjellHytta føltes nesten som å komme hjem til noen privat. Interiøret var gjennomtenkt og lekkert...og maten...var bare fantastisk! Vi hadde en 5 retters meny med vinpakke. Alt vi drakk og spiste ble presentert på en profesjonell og sjarmerende måte. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Vi overnattet ikke
    Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, 757ninaa
    Anmeldt 27. august 2020

Kompakt lykke - med en fenomenal utsikt! Besøk denne unike, lille "alpestua", som får gjestene sine til å føle seg spesielle. Du kan overnatte i en av de tre suitene. Badstue og alle fasiliteter - men pass hodet. Det er trangt, skrått og muligheter for å kollidere med en takbjelke. Maten er tilberedt med respekt og den serveres som en fryd for både øyne og gane. Ikke de rauseste porsjonene, men man sitter lenge, nyter - og blir ganske mett. Frokosttallerkenen med lokale råvarer var en svært hyggelig opplevelse. Utsikten er fantastisk og det er nydelig på Norefjell, enten du er der for å stå/gå på ski eller gå en tur i det fine terrenget. Veien til NorefjellHytta er bratt, men når du først er framme, vil du antakelig bli der for alltid. Lun atmosfære, stilfull og lekker innredning, hyggelig betjening (men du bør nok beherske engelsk) og "det lille ekstra".

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
    Takk, TeamToJo