Kristin
    43.7 km fra NorefjellHytta Restaurant & Overnatting
    59.8 km fra NorefjellHytta Restaurant & Overnatting
    Se flere hoteller i Noresund
    Anmeldt 25. oktober 2021 via mobile enheter

Dette er det beste og mest unike hotell opplevelsen jeg har hatt. For et sted, for en bevertning og for en matopplevelse. Lunt, koselig og unikt. Tar av meg hatten for gjestfriheten❤️
    Maten var kortreist og meget smakfull, vinanbefalinger var helt topp.
    Denne opplevelsen lever jeg lenge på🌟

Dato for oppholdet: oktober 2021
    Takk, 111maritaj
    Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, drikke og service! Super god mat, hyggelig betjening, nydelig 5-retters, som de gledelig kunne tilpasse våre ønsker. NorefjellHytta tilbyr pickup. Selveste sjefen, dansken Kim hentet oss og kjørte oss hjem. Vi var de siste som dro denne kvelden. Anbefales om du ønsker en fin matopplevelse på Norefjell.

Dato for oppholdet: mars 2021
    Takk, karolinem768
    Anmeldt 9. november 2020

Fantastisk atmosfære, service og matopplevelse. Stedet og stemningen må oppleves, mat og drikke må smakes. Hjertevarme og sjel fra man går inn døren. Mat basert på lokale råvarer, og godt drikke til. Himmelsk, et sted man vil tilbake til...

Dato for oppholdet: november 2020
    Takk, Gryttman
    Anmeldt 29. oktober 2020

Vi var 6 personer, som er over gjennomsnittet glad og vandt til gode matopplevelser. Vi bestillte en 5 retter. Og kokken kom og forklarte hva som ville bli presentert og hvor maten kom fra og hva filosofien bak og det han gjorde selv. Alt i fra hvor han hentet maten og det som var gjort med maten. Rett etter rett ble servert og forklart og vi ble tatt med på en mat-teknisk og en gastronomisk reise gjennom alle rettene. Selv vinpakken, komplimerte hver rett. Så kvelden ble en vidunderlig reise i kvalitetsmat og en reise i lokale smaker, som og blir fremhevet og hold naturlig. Gjør deg selv en tjeneste og ta en kveld i et lunt, super service og nytelse🙏👌

Dato for oppholdet: oktober 2020
    Takk, Stenchris
    Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Koste meg på Norefjellhytta med min mann og et vennepar. Mat, drikke og service i utsøkt harmoni. Mett og takknemlig etter et hyggelig besøk. Vi spiste 5 retters middag med vinpakke. Anbefales! En ulik opplevelse.

Dato for oppholdet: oktober 2020
    Takk, KjerstiBaraasRuud