“Julebord”

NorefjellHytta Restaurant & Overnatting
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Noresund
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Åpningstider sommer 2017 Fra 30. Juni: Lunch Fredag, Lørdag og Søndag kl 12:00 - 17:00 Middag Fredag & Lørdag fra 18:30 Mandag - Torsdag ved forhåndsbestilling. Frem til 30. Juni er du også hjertelig velkommen, dersom du forhåndsbestiller - senest / helst 1 dag i forkant...
Anmeldt 12. desember 2018

Vi leide storhytta for julebord og hadde en minnerik opplevelse i de fineste omgivelsene. Hytta er hyggelig og praktisk innredet. Matopplevelsene vi hadde var av den helt sjeldne art. Vi spiste både i restauranten og hadde kokk på hytta. Begge deler var av ypperste kvalitet og kan anbefales på det varmeste. Personalet fortjener ekstra honnør for sin proffesjonelle men hyggelige opptreden. Hvis du er ute etter noe ekstra, kan dette anbefales!

Takk, Jet03266330519

Anmeldt 12. desember 2018

Som vanlig godt sammensatt meny med viner til. Uhøytidelig atmosfære hvor kjøkkenet står i fokus. Ukomplisert service og restauranten fremstår alltid som ryddig og ren. En føler seg velkommen selv om en skal bruke lite eller en større sum ned penger. Koselig interiør hvor en kan nyte både utsikt , god mat og hverandre:) Anbefales på det varmeste!

Takk, Tourist51358549563
Anmeldt 17. november 2018

Sjarmerende hytteaktig rom, deilig 5 retters middag, hjelpsom og trivelig betjening. En annerledes hytteopplevelse som er verdt et besøk! Desverre fikk vi ikke glede av utsikten da det var tykk tåke hele oppholdet vårt.

Takk, iverchi
Anmeldt 25. september 2018

Vi har spist her tidligere, og siden vi hadde en lang-weekend på Norefjell nå var et besøk på Norefjellhytta meget høyt på ønskelista. Og stedet skuffer absolutt ikke! Maten var helt topp. Meget gode smaker, helt utsøkt presentert og veldig god stemning. Litt synd at kelnerne ikke helt levde opp til resten av standarden, da vi måtte be om både mer vann og vin. Men totalt sett en meget hyggelig opplevelse, vel verdt pengene. Bare stedet i seg selv er verdt en tur, veldig koselig og gjennomført stil. Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, Oslo_NorwayKnut
Anmeldt 25. september 2018

Maten på NorefjellHytta er fantastisk god og lekkert presentert. Servicen er varm og upåklagelig. Restauranten er stemningsfull og hyggelig. Hele atmosfæren er en positiv opplevelse av de sjeldne. Det er verdt å reise til Norefjell bare for å besøke NorefjellHytta.

Takk, GrySyversen

Reisende som så på NorefjellHytta Restaurant & Overnatting, så også på

Noresund, Krødsherad

Har du vært i NorefjellHytta Restaurant & Overnatting? Del dine erfaringer!