“Utsøkt, kortreist mat...”

NorefjellHytta Restaurant & Overnatting
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Noresund
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Åpningstider sommer 2017 Fra 30. Juni: Lunch Fredag, Lørdag og Søndag kl 12:00 - 17:00 Middag Fredag & Lørdag fra 18:30 Mandag - Torsdag ved forhåndsbestilling. Frem til 30. Juni er du også hjertelig velkommen, dersom du forhåndsbestiller - senest / helst 1 dag i forkant...
Anmeldt 11. januar 2019

...med nydelig vin, fantastisk atmosfære og førsteklasses service! Vi kommer tilbake gang etter gang. 5 retter x 5 stjerner = 25 stjerners middag... :))

Takk, TomChr

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat med gravørret, sik, ribbe og and.
Anbefaler dette stedet på det sterkeste.
Mountain lodge atmosfære.

Takk, torils2017
Anmeldt 12. desember 2018

Norefjellshytta kan foruten fantastisk tilberedt, kortreist mat og god service også reklamere med Norefjells beste beliggenhet. Takk til Kim og staben hans!

Takk, Viveke W
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære. Da vi ankom, ble alt annet glemt. Nydelig mat. Vellaget! Kommer tilbake! Anbefales!

Takk, LikeKreta
Anmeldt 12. desember 2018

Vi leide storhytta for julebord og hadde en minnerik opplevelse i de fineste omgivelsene. Hytta er hyggelig og praktisk innredet. Matopplevelsene vi hadde var av den helt sjeldne art. Vi spiste både i restauranten og hadde kokk på hytta. Begge deler var av ypperste kvalitet og kan anbefales på det varmeste. Personalet fortjener ekstra honnør for sin proffesjonelle men hyggelige opptreden. Hvis du er ute etter noe ekstra, kan dette anbefales!

Takk, Jet03266330519

Reisende som så på NorefjellHytta Restaurant & Overnatting, så også på

Noresund, Krødsherad

Har du vært i NorefjellHytta Restaurant & Overnatting? Del dine erfaringer!