“Nydelig 5 retters middag.”

NorefjellHytta Restaurant & Overnatting
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Noresund
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservater
Beskrivelse: Åpningstider sommer 2017 Fra 30. Juni: Lunch Fredag, Lørdag og Søndag kl 12:00 - 17:00 Middag Fredag & Lørdag fra 18:30 Mandag - Torsdag ved forhåndsbestilling. Frem til 30. Juni er du også hjertelig velkommen, dersom du forhåndsbestiller - senest / helst 1 dag i forkant...
Anmeldt 3. september 2019

Nydelig 5 retters middag, med fantastisk godt drikke til - som ligger godt plassert midt i bakken. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, OddG194

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Veldig koselig og innbydende restaurant. Vi valgte 4-retters meny og hver eneste rett var delikat anrettet med utsøkt smak. God anbefaling på tilhørende vin. Særdeles hyggelig personale. Vi hadde gleden av å overnatte på hytta og fikk servert fantastisk frokost neste morgen. Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mariannem994
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Flott, rustikk restaurant med vid utsikt over Krødsherad.
Kjøtt mørnes i naborommet, og det eksprementeres med norske råvarer.
Vi spiste en fem-retter som var en serie smaksbomber med smak av norge og norsk natur.
Kokken har stor kunnskap om maten, og har også mange historier om mat.
Til maten ble det anbefalt forskjellige typer drikker, som hetvin, rom, rødvin og hvitvin. Dette var også en spesiell og lærerik opplevelse.
Jeg har flere superlativer å komme med, men vil anbefale at dere som er nysgjerrig på mat og drikke tester ut stedet selv

Dato for besøk: august 2019
Takk, Per Halvard Ø
Anmeldt 14. juli 2019

Jeg må ærlig innrømme at det er ofte jeg blir skuffet av steder som har fått gode anmeldelser. Det er som regel for godt til å være sant. Vel, det gjelder ikke dette stedet.

Jeg vet ikke om det var ørret akkompagnert med sjøgresssalat, det fantastiske vinvalget, råvarer i ypperste klasse eller kokkens kunnskap som imponerte meg mest.
Jeg skal dog innrømme at vinvalget var der hvor jeg sa "wow" oftest. Anbefaler at når du spiser der, følg vinvalget. Ikke rot det til med dine egne preferanser og la deg bli overrasket som oss!

Avslutt det hele med en fantastisk utsikt over Krøderen.

Kokken sa at de gjør om på menyene hvert år da de baserer seg på hva sesongarbeiderne som de henter inn fra andre land bringer med seg. Så da blir det vel en tur til.

PS. Råvarene er håndplukket og bearbeidet av kokken selv. De har et eget røykeri og tørkeri som sikrer at du får det beste fra Norsk natur.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mihkku
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Koselig interiør, deilig mat og super service.
Vi anbefaler stedet, og gleder oss allerede til neste besøk

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Schasigaska

Reisende som så på NorefjellHytta Restaurant & Overnatting, så også på

Noresund, Krødsherad

Har du vært i NorefjellHytta Restaurant & Overnatting? Del dine erfaringer!