Sentralt

Anmeldt 6. august 2018
annegunnp2016
Torrevieja, Spania
Fin havn med gode fasiliteter og butikker i nærheten

Anmeldt 3. august 2018
Cathrine J

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Horten
Anmeldt 6. august 2018

Fin havn, koselige restauranter i havna, kjøpesenter og kort vei til sentrum. Det er også veldig mye som skjer i Horten. Mange kulturarrangement.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 3. august 2018

Fin havn, godt beskyttet med gode og moderne fasiliteter. varmt vann og dusj er inkludert i havneavgiften, strøm må du betale ekstra for, men det er vaskemaskiner og tørketromler på både herre- og damegarderobe til 40 kroner per maskin. Ikke bare det, men det kom en vennlig dame og tilbød gratis rundstykker på morgnen. En del bråk fra Bastøfergen og noe festbråk (vi lå der en fredag kveld). Rett over veien er det handlesenter med matbutikker, klesbutikker og vinmonopol. Liten lekeplass rett ved. Veldig hyggelig sjømatrestaurant ligger rett på marinaen, den anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Cathrine J
Anmeldt 9. juli 2018

Fin havn. Ligger lunt med spisesteder rundt havnebassenget. Flott gammel dampbåt, Stjernen, ligger også der og er verdt en titt. Eneste minuset er at de eldre fergene som legger til ved siden av gjestehavna bråker endel mer enn de nye fergene.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 135terjep
Anmeldt 6. november 2017

Vi kom til kai litt seint, men ble godt tatt imot av andre gjester med hjelp til fortøyning og annet (vi har ganske stor båt)

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, lovomorten
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Parkeringer på selve gjestehavna og kloss på Horten sentrum med butikker og kjøpesentre.
På havna er det flere restauranter, også meg uteservering.
Betalingsautomater for opphold og strøm.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, trondo685