“Tørr opplevelse”
Anmeldelse av Burger King Horten

Burger King Horten
Vurdert som nr. 32 av 41 Restauranter i Horten
Anmeldt 20. november 2018

2 x dobbel cheeseburger, en cheeseburger og en dobbel cheeseburger meny. Alle var en like tørr opplevelse. Mengden dressing var mikroskopisk og det lille som var rakk ikke engang over burgerens størrelse. Burgerne var flate og brødet så som så.

Den som husker Burger King noen år tilbake, husker en helt annen opplevelse. Da var Burger King overlegen hovedkonkurrenten; saftige og frodige burgere. Den tid ser ut til å være forbi.

1  Takk, trondo685

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Rask og god service hyggelig betjening. Bra meny men burde ha beholdere til ketchup og dressing. Nære ferja Horten Moss gratis parkering ved kjøpesenteret.

Takk, 802geira
Anmeldt 19. august 2018

good Rask og hyggelig betjening. Fikk rask servering. Rene lokaler og ett bra lekerom for barn! Vi koste oss alle sammen

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arnulf H
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Rask og hyggelig betjening.
Fikk rask servering.
Rene lokaler og ett bra lekerom for barn!
Vi koste oss alle sammen

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Michael H
Anmeldt 17. oktober 2016 via mobile enheter

Sammenlignet med andre burgerkinger jeg har vært på så er jeg ikke veldig imponert. Har sjeldent ansatte som er villige til å gi det lille ekstra og du må nok belages en ventetid på 20min for en enkel "long chicken". I tillegg så må man alltid dobbelt sjekke at man faktisk har fått det man har bestillt og at det fortsatt er varmt. Kjører heller til Tønsberg etter et par ganger med lite imponerende betjening.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 377niklasf

Reisende som så på Burger King Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Horten, Horten kommune

Har du vært i Burger King Horten? Del dine erfaringer!