Wen
33.3 km fra First Hotel Horten
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Horten
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Er bra billig hotell med gode senger og hyggelig betjening. God parkering rett utenfor. Frokosten kunne en også ta med opp på rommet. Et supert opphold for et lite budsjett. Kan anbefales som en rimelig overnatting.

1  Takk, frederick524
Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Vi skulle på middag i Horten og fant ut at det var billigere å overnatte her ennå organisere taxi. Rommet var veldig kaldt når vi ankom. Men var varmt når vi kom hjem igjen på kvelden. Badet var kaldt hele tiden, men da igjen var vannet varmt og deilig i dusjen. Sengene var gode, men vi savnet en ekstra pute! Personalet var skikkelig hyggelig og de hadde en super løsning på taxibestilling! Vi kommer sikkert til å velge overnatting her igjen om vi skal til Horten!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Ankom Hotel Horten 1.10.2019 bestilt for 2 døgn.
God mottakelse i resepsjonen. De hadde full oversikt på vår bestilling.
Nøkkelkortene var elektroniske. Overraskende stort rom med toalett / dusj. Tv , gratis wifi som fungerte helt perfekt.
Skulle vært noen glass på toalette til tannpuss og glass generelt. Men ikke noe problem bare spørre i resepsjonen så får du dette.
Gratis enkel frokost . Noe enklere en på store hoteller men ok.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, 699franks
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte superiorrom med sovesofa, var ikke sovesofa når vi kom, hade heller ikke anledning til å få ekstraseng til barnet, ble dermed veldig koselig i den lille dobbeltsengen...

Vi hadde to rom, i det andre var det gammel melk i kjøleskapet og papir under sengene. Vi fant også skjeggkre på gulvet og rundt bagasjen på gulvet.

Frokosten var ok. Vanlig brødskiver med pålegg som ost, skinke, salami, syltetøy og leverpostei. Melk, juice, vann, kaffe og litt te. Hadde glutenfritt knekkebrød.

For en natt var dette helt greit, men ikke et sted jeg ønsker å være på ferie.

Gratis parkering. Ikke lademuligheter for elbil.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, malinkalseth
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Meget enkelt hotell. Rommet er stort og inneholder kun det mest nødvendige. Mangler kjøleskap. Lukter røyk i resepsjonen. Grei meget enkel frokost. Hyggelig betjening. Rommene blir ikke rengjort fredag til søndag.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 228lindaj