“Flott plass!”
Anmeldelse av Løveloftet Spiseri - STENGT

Løveloftet Spiseri
Anmeldt 4. november 2018

På besøk hos venner i Horten ble det et besøk her en høstkveld i november. Vi fikk anvist plass på loftet hvor det var utrolig koselig ! Veldig stilig interiør og deilig stille uten forstyrrende musikk i bakgrunnen. Vi ble etter hvert helt alene og kunne nyte maten og prate uforstyrret. Hvor var forresten andre folk denne lørdags kvelden ?
Hyggelig servitør forklarte om rettene på menyen , hva som var med av tilbehør , hvor råvarene kom fra osv. Veldig bra ! Hos oss så ble det hjorteburger og ytrefilet. Maten ble servert på "planke" og smakte veldig bra ! Forholdsvis store gode porsjoner og et prisnivå som er akseptabelt. Jeg synes personlig at det er stilig at maten serveres på en planke , men det er ikke så veldig praktisk.... mye har lett for å havne på utsiden av planken og ned på bordet. Jeg foretrekker nok en stor tallerken :-)
Alt i alt synes jeg dette var meget bra opplevelse og kan anbefale et besøk her !

Takk, trond116

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste hamburger, dette er mat av høy klasse som virkelig kan anbefalles. Flotte lokaler. Dette stedet må besøkes for en mat opplevelse.

Takk, glennre
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Ta turen til Løveloftet spiseri i Horten. Fantastisk varm og god atmosfære, nydelig mat og utrolig koselig bevertning.
Dette er stedet som skaper gode minner men som også kan nytes alene. Vi vil helt sikkert dra hit flere ganger og oppfordrer dere alle til å ta dere en tur.
Rett og slett et utrolig bra sted, tommel opp

2  Takk, anina007
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Som sauebonde og hobbykokk vil jeg påstå at jeg har godt grunnlag for å si at lammeburgeren og lammekjøttbollene her er i toppsjiktet. Godt tilbehør også. Flott bygg/interiør, trivelig betjening, og meget fornuftige priser ødelegger heller ikke for førsteinntrykket. Vi stopper nok innom her neste gang vi trekker sørover også.

Takk, olesonbraend
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom i forbindelse med mat for 100,- i Horten. Vi fikk gode smaker, super service. En opplevelse som frister til gjentakelse.

Takk, 172gunnar_

Reisende som så på Løveloftet Spiseri, så også på