“Her må du vente lenge”
Anmeldelse av Løveloftet Spiseri - STENGT

Løveloftet Spiseri
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Det tok en evighet før maten kom. Vi ventet i 90 minutter fra bestilling til servering! Maten var på det jevne. Ikke noe hurra her altså. Mitt første besøk her, som nok også blir det eneste.

Takk, paperkill

Anmeldt 28. november 2018

Dette var vårt første besøk, og vi ble positivt overrasket over meget hyggelige lokaler med høy faktor av atmosfære. Maten var meget god. Personalet påpeker at alle råvarer er økologiske.
Vi kommer tilbake.

Takk, trondo685
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig atmosfære. Verdt enhver krone. Rimelig i pris , når du ser hva du får. Dette stedet burde dere besøke...

Takk, Road299074
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Virkelig god mat, fin atmosfære og hyggelig betjening og greie priser.
Anbefalles, kommer gjerne igjen.

Takk, kariasora
Anmeldt 4. november 2018

På besøk hos venner i Horten ble det et besøk her en høstkveld i november. Vi fikk anvist plass på loftet hvor det var utrolig koselig ! Veldig stilig interiør og deilig stille uten forstyrrende musikk i bakgrunnen. Vi ble etter hvert helt alene og kunne nyte maten og prate uforstyrret. Hvor var forresten andre folk denne lørdags kvelden ?
Hyggelig servitør forklarte om rettene på menyen , hva som var med av tilbehør , hvor råvarene kom fra osv. Veldig bra ! Hos oss så ble det hjorteburger og ytrefilet. Maten ble servert på "planke" og smakte veldig bra ! Forholdsvis store gode porsjoner og et prisnivå som er akseptabelt. Jeg synes personlig at det er stilig at maten serveres på en planke , men det er ikke så veldig praktisk.... mye har lett for å havne på utsiden av planken og ned på bordet. Jeg foretrekker nok en stor tallerken :-)
Alt i alt synes jeg dette var meget bra opplevelse og kan anbefale et besøk her !

Takk, trond116

Reisende som så på Løveloftet Spiseri, så også på