“Hyggelig betjening og god mat”
Anmeldelse av Løveloftet Spiseri - STENGT

Løveloftet Spiseri
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Svippet innom midt i julebordsrushet og fikk ett ledig bord. Bestilte dåhhort-burger. Veldig godt, helt riktig stekt burger. Anbefales på det varmeste.

Takk, Lama65

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Flott atmosfære og hyggelig betjening. Ute med en hel haug folk fra jobben og spiste en fortreffelig julebuffet. Pinnekjøttet må være noe av det beste jeg har smakt på det jeg kan huske - og jeg er sunnmøring ! Anbefales !

Takk, ArcticWaverider
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Å heisann!!! Dette er en bortgjemt liten perle! Burger av dåhjort. Med hjemmelagde løkringer rødkålscoleslaw og søtpotetfries... halleluja! Perfekt stekt nydelig smak. Sylta rødløk. Hadde fortjent en liten dritforbanna saus ved siden av. Men helt konge!
Pinnekjøttetnstår til 6+ æ. Nydelig smak, herlig kålrabistappe. Nydelig smak.
Kebabtallerken, stor porsjon med herlig ribbe. Sprø svor og god medisterkake. Rødløk til, helt innafor.

Totalt sett en fantastisk middag. Absolutt en plass som bør prøves.
Søndagsmiddag for en hundrelapp skal også testes her!!

Takk, Grosberg
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Det tok en evighet før maten kom. Vi ventet i 90 minutter fra bestilling til servering! Maten var på det jevne. Ikke noe hurra her altså. Mitt første besøk her, som nok også blir det eneste.

Takk, paperkill
Anmeldt 28. november 2018

Dette var vårt første besøk, og vi ble positivt overrasket over meget hyggelige lokaler med høy faktor av atmosfære. Maten var meget god. Personalet påpeker at alle råvarer er økologiske.
Vi kommer tilbake.

Takk, trondo685