“Elendig service!!!!”
Anmeldelse av Grand Brygge

Grand Brygge
Vurdert som nr. 34 av 37 Restauranter i Horten
Anmeldt 11. juli 2021

Først, venta vi så lenge på mat selvom det ikke var så mange gjester her. Bordene som kom ETTER oss fikk mat først. Selve blåskjell var god men fries hadde SÅ MYE salt at ingen av oss klarte å spise noe fries.
Ingen kom og spurte om maten smakte eller om noen ville ha noe mer drikke.
Vi ville gjerne ha dessert etter mat, INGEN som kom å spurte om vi ville ha dessert. Vi måtte hente meny selv. Servitøren så at vi hentet meny selv, men kom aldri tilbake og spurte om vi ville ha dessert. Fikk ingen noe øyekontakt fra hun servitøren hele kvelden. Måtte spørre etter henne hele tiden.
Det har vært så dårlig opplevelse for oss at vi aldri kommer tilbake her igjen!

2  Takk, sarahfR8003GI

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Surr og kaos, styr unna; sommersted med utrente ansatte...... ikke bra organisert, glemte bestilling

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Tinereiser
Anmeldt 14. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Grand Brygge, så også på

Horten, Horten kommune

Horten, Horten kommune

Har du vært i Grand Brygge? Del dine erfaringer!