“Elendig service. Dårlig mat”
Anmeldelse av Grand Brygge

Grand Brygge
Vurdert som nr. 34 av 37 Restauranter i Horten
Anmeldt 25. juli 2021

Kom like før 14:00 til forholdsvis tom restaurant.
Fikk bord med en gang, noe som skulle vise seg å være det eneste positive med besøket.
Vi bestilte blåskjell, hamburger og pølse med pommes frites.

Etter å ha ventet uforholdsmessig lenge kom endelig maten:

Blåskjellene ble servert med pommes frites og focaccia med en lite skål med industriell aioli. Blåskjellene var gode på smak, men focacciaen var steinhard og pommes fritesen var kald og oversaltet. Aiolien hadde en hinne som tilsa at den hadde stått ute en god stund.

Burgeren var en en standard kjøttpuck med litt salat og noe som så ut som Idun dressing. Hadde tenkt at den var grei nok hvis jeg fikk den på et gatekjøkken, men ikke på en restaurant. Samme pommes frites som over. Kalde og oversaltet.

Pølsen viste seg å være en fritert wienerpølse(!)
Noe av det rareste jeg har sett. Den så rett og slett uappetittlig ut. Samme salte og kalde pommes frittes.

Ingen kom å spurte om maten var grei, eller om vi ønsket mer å drikke. Vi hadde tenkt å spise dessert, men droppet det. Nok er nok.

Etter å ha prøvd å få kontakt med en servitør for å få betale måtte vi tilslutt gå å spørre om regningen i baren. Vi sa fra om pølsen, og slapp å betale for denne.

Utrolig synd at et sted med denne beliggenheten ikke klarer å lage skikkelig mat, eller gi noe som ligner på service.

Kommer kanskje tilbake, men da kun for å ta en øl på takterrassen. Det kan de umulig klare å ødelegge..

1  Takk, 259evena

Anmeldt 11. juli 2021

Først, venta vi så lenge på mat selvom det ikke var så mange gjester her. Bordene som kom ETTER oss fikk mat først. Selve blåskjell var god men fries hadde SÅ MYE salt at ingen av oss klarte å spise noe fries.
Ingen kom og spurte om maten smakte eller om noen ville ha noe mer drikke.
Vi ville gjerne ha dessert etter mat, INGEN som kom å spurte om vi ville ha dessert. Vi måtte hente meny selv. Servitøren så at vi hentet meny selv, men kom aldri tilbake og spurte om vi ville ha dessert. Fikk ingen noe øyekontakt fra hun servitøren hele kvelden. Måtte spørre etter henne hele tiden.
Det har vært så dårlig opplevelse for oss at vi aldri kommer tilbake her igjen!

2  Takk, sarahfR8003GI
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Surr og kaos, styr unna; sommersted med utrente ansatte...... ikke bra organisert, glemte bestilling

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Tinereiser
Anmeldt 14. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Grand Brygge, så også på

Horten, Horten kommune

Horten, Horten kommune

Har du vært i Grand Brygge? Del dine erfaringer!