“Supert for to- og firbeinte!”
Anmeldelse av Redninga

Redninga
Vurdert som nr. 25 av 37 Restauranter i Horten
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Super service for både to- og firbeinte. Corona-vennlig sted med god plass, god mat og drikke. Fin utsikt mot havna

Takk, Tombommm

Anmeldt 2. juli 2020

Var her med 3 mennesker for lunsj og ble fullstendig oversett av servitøren. Da jeg etter 15 min. spurte han om jeg måtte bestille inne eller om han kom til bordet sa han at han skulle komme til oss. Han fortsatt med alt mulig annet: rydde litt tomme bord (i et kvart fullsatt restaurant), ta litt betalinger, prate med folk på vei ut. Etter 25 min ga jeg beskjed om at vi gikk pga manglende interesse i å ta vår bestilling. Servitøren svarte at jeg ikke var alene der og at han hadde mye annet å gjøre. Har et annet vennepar som ventet her i over 1 time på et rekesmørbrød. Dette er et sted med potensiale men få ut servitører som ikke er opptatt av å betjene kunder. Anbefaler ingen denne servicen

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, jelrikb

Reisende som så på Redninga, så også på

Horten, Horten kommune

Horten, Horten kommune

Har du vært i Redninga? Del dine erfaringer!