“God mat, muligheter for forbedring på service”
Anmeldelse av Bella Vista Horten

Bella Vista Horten
Vurdert som nr. 32 av 36 Restauranter i Horten
Anmeldt 1. juni 2023

God mat, men det grunnleggende mangler.
Ledelsen må ta tak i grunnleggende opplæring og koordinering av servitører. 2 ulike servitører kommer bort og spør om vi har fått bord. Etter bestilling kommer atter en servitør og spør om vi ønsker å bestille. Ingen kommer bort og spør om maten smakte, eller spør om påfyll i tomt glass.
Etter å ha sittet med tomme tallerkner i en stund kommer en ansatt ig setter igang for betaling, da kommer en annen igjen og spør om vi har det vi trenger…
Kundeservice er det vesentlige for kundeopplevelse, men det er svært rotete koordinering blant servitørene.
Ønsker dere lykke til videre.

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, Sasha S

Anmeldt 31. mai 2023

En noe skuffende opplevelse. Vi fikk meny og en karaffel lunkent vann. Etter å ha ventet en god stund fikk vi endelig huket tak i en servitør og bedt om drikke. Dette ble glemt og vi måtte fange servitør på nytt. Passet da selvfølgelig på å få bestilt mat samtidig. Maten var helt grei. Da vi var ferdige ble det en gjentakelse av bestillingen. Fikk til slutt fanget en servitør som nok en gang glemte oss... Vi måtte faktisk til slutt reise oss og gjøre tegn til å gå... Beklager holder nok ikke som unnskyldning på dette tidspunktet. Restauranten var ikke full...

Dato for besøk: mai 2023
2  Takk, Elizabeth A

Reisende som så på Bella Vista Horten, så også på

Horten, Horten kommune

Horten, Horten kommune

Har du vært i Bella Vista Horten? Del dine erfaringer!