Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 183
Orbitz.comUSD 178
2025 av 158 anmeldelser
Anmeldt 6. september 2018

Greit hotell fint plassert med utsikt til fergen. God parkering. Resepsjonist ordnet greit ankomsten, da jeg var utsatt for feilbooking av arrangør. Lunsj var meget god, men frokosten var i enkleste laget

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Stephan B
Torgeir B, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Takk for tilbakemeldingen. Vi håper vi ser deg igjen snart.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Jeg hadde bestilt dobbeltrom, men så viste det seg at vi skulle ha med oss en tenåring også. Til tross for fullt hotell, og at jeg ikke ga beskjed før to dager før, så ordnet hotellet ekstraseng (og større rom) til en marginal ekstrapris.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Lars Erik A
Torgeir B, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper dere hadde et fint opphold I Horten. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi var tre stk som bodde på budget- delen av hotellet. Stort rom med dobbelseng og dobbel sovesofa. I tillegg stort skrivebord med stol og to godstoler med bord. Litt lite bad og gang, men stort nok. Det dummeste var at det ikke var aircondition der. Kjempegod frokost. Gratis parkering i bakgården..

Takk, 354sirih
Torgeir B, General Manager på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Takk for tilbakemeldingen. Det er hyggelig å se at dere likte dere hos oss selv om det ble litt varmt. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 2. august 2018

Pluss:
* Stort Familierom med 5 sengeplasser (men max 4 personer over 4 år)
* Et lite kjøleskap
* Sentral beliggenhet
* 2 stk elbil-ladestasjoner (vanlig schuko)
* Gratis parkering

Minus:
* Lite bad for en familie
* Manglende barnesikring på begge vinduer i 2. etasje
* Ingen air condition
* Støy fra trafikkert gate

Takk, grooveisamust
Torgeir B, Daglig leder på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Takk for deres tilbakemelding. Vi skal ta den med oss videre. Ha en fortsatt god sommer:)

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på fem som skulle ha et sted å overnatte på vei til Kristiansand. Rommet var stort, men støvete og utrolig varmt. Etter en lang dag i en varm bil med ødelagt air condition, var det lite hyggelig å overnatte i et rom med trykkende varme. Badet var enda varmere, og det var uutholdelig å oppholde seg der i mer enn et par minutt. Personalet var veldig hyggelige, og lånte oss vifter. Det hjalp litt.. Frokosten var ok, men litt mangelfull. Yngstemann elsker kokt egg, og hadde virkelig gledet seg til dette. Men det hadde de ikke. Vi savnet i tillegg et bedre utvalg av pålegg og kaldt vann. Vi hadde likevel en god opplevelse og kommer gjerne tilbake, dog helst ikke om sommeren.

Takk, Ann H K I
Torgeir B, Daglig leder på Thon Hotel Horten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2018

Hei Ann

Vi beklager at det ble varmt på rommet deres, men det er bra det hjalp litt med vifter. Angående frokosten skal vi ha egg på den, at det ikke ble fylt på raskt nok er en feil fra oss, vi beklager. Håper dere har får en fin sommer videre. Velkommen tilbake.